اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

شوراها از ورود به کارهای سیاسی خودداری کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: شوراها از سیاست‌بازی و ورود به کارهای سیاسی برحذر باشند.

شوراها از ورود به کارهای سیاسی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی‌اصغر رشید ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بردسکن اظهار داشت: شوراها دارای وظایفی هستند که خدمت به مردم اولویت کاری آنان است.

وی ضرورت توجه به رسیدگی به کارهای مردم و جلب اعتماد آنان را مورد توجه قرار داد و افزود: دغدغه خدمت به حوزه کاری شما باید بر هر کاری مقدم باشد.

وی گفت: شوراها سنگ صبور مردم هستند و در 12 شهریور با شروع کار افراد جدید در شوراها، باید تحول اساسی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

رشید با تقدیر از حضور حماسی مردم در 24 خرداد ماه، از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کلیه شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی به جهت انجام خدمت در دوره کاری خودشان تشکر کرد و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت و جدیت در کار را خواستار شد.

معاون استاندار خراسان رضوی امنیت امروز کشور را مرهون توجه نظام و ملت عزیز به ولایت و خون شهدا دانست و افزود: آن چیزی که دشمن را امروز بسیار عصبانی کرده حضور فعال مردم در همه صحنه‌ها پشت سر  ولایت فقیه و حمایت از مسئولان نظام است که همگی با وحدت زیر خیمه ولایت خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول