اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حاشیه‌های یک جلسه

در جلسه شورای اداری میاندرود چه گذشت؟

جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود در حالی برگزار شد که حاشیه‌های مهم و جالبی داشت.

در جلسه شورای اداری میاندرود چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، جلسه شورای اداره این شهرستان همانند ماه‌های گذشته در مکانی دیگر به جز فرمانداری برگزار شد که حاشیه‌های جالبی در آن وجود داشت.

جلسات شورای اداری میاندرود همزمان با مراسم افتتاح چند طرح تولیدی در این شهرستان و با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران برگزار شد.

به دلیل انجام عملیات افزایش بنا در ساختمان فرمانداری میاندرود همانند یک سال گذشته جلسات شهرستانی به ناچار در مساجد، کارخانه‌ها و این بار در پردیس دانشگاه کشاورزی برگزار شد.

از نکات جالب در این جلسه، سخنرانی طولانی مدت سخنران‌ها و عدم تعیین وقت برای هر یک توسط دبیر جلسه بود، ابتدا فرماندار و سپس معاون برنامه‌ریزی استاندار به شرح وقایع روز اقتصاد ایران، شرایط منطقه، محکومیت حمله به سوریه، موضوع تحریم‌ها، میزان تصویب و تحقق اعتبارات استانی و شهرستانی، وضعیت سایپا گهرباران، شیطنت‌های استکبار در منطقه، دفاع مقدس، معرفی شوراهای جدید، شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ظرفیت‌های مغفول و سرمایه‌های میاندرود، اقدامات انجام شده در شهرستان و نیازهای میاندرود، اصلاح فرهنگ کار و مصرف، ریشه‌یابی دیرهنگام گرانی کمرشکن در جامعه، شرایط دولت قبلی و تدابیر دولت فعلی همچنین روشنگری برخی دیگر از مسائل داخلی و خارجی پرداختند که همین مساله موجب چرت‌زدن برخی از مدعوین شده بود.

نکته جالب دیگر این که ولی‌الله فرزانه معاون استاندار مازندران به دلیل حضور در مراسم مشابهی در نکا در اواسط سخنرانی فرماندار به جلسه ملحق شد و فقط نیمی از سخنان زارعی فرماندار میاندرود را شنید، اما با این حال وقتی خودش پشت تریبون رفت با اشاره به کولر پشت سر سخنران به طنز گفت: اینجا هوا خوب است که آقای زارعی طولانی سخنرانی کرد.

در لحظات پایانی جلسه سخنان متفاوت سلمان حمیدی‌تبار رئیس شورای بخش گهرباران از بین صندلی‌ها، اندک تغییری در هوای جلسه صورت داد تا وقت اذان ظهر رسید و امام جمعه میاندرود به دلیل وقت اذان و رعایت حال دیگران از سخنرانی انصراف دهد.

بعد از این جلسه قرار شد برای افتتاح دو طرح در هفته دولت به چند روستا سرکشی شود که باز هم مطابق رسم دیرین این شهرستان هیچ برنامه‌ای برای تهیه اتومبیل خبرنگاران انجام نشده بود و خبرنگار فارس از شرکت در مراسم افتتاح محروم ماند.

نکته جالب پایانی اینکه در این جلسه شهرستانی معاون برنامه‌ریزی استاندار به عنوان میهمان ارشد شورای اداری شهرستان در سخنان خود بر اصلاح الگوی مصرف و نفی اسراف در بین مردم تاکید کرده بود.

اما در این مراسم برای افتتاح دو طرح به جای استفاده از یک مینی‌بوس همانند سال‌های گذشته هر اداره یک ماشین اغلب تک سرنشین و یا دو سرنشین آورده بود که با الزامات شرایط فعلی اقتصاد کشور تناسب نداشت.

و اینجا بود که یاد سخنان امام جمعه در جلسات چند روز گذشته شهرستان می‌افتم با این مضمون که "سفارش به رعایت موازین تنها برای مردم نیست و همه حتی علما و مسئولان باید رعایت کنند".

انتهای پیام/86021/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول