اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

شوراهای اسلامی به مسائل خطی و جناحی وارد نشوند‌

امام جمعه بافت گفت: درخواست مردم از شوراهای اسلامی شهر و روستا این است که در مسائل خطی و جناحی وارد نشوند.

شوراهای اسلامی به مسائل خطی و جناحی وارد نشوند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تبریک هفته دولت‌ اظهار داشت: امیدواریم دولت جدید راه دولت شهید رجایی و باهنر را ادامه دهد و‌ در رفع مشکلات اقتصادی موفق شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری یکی از نقاط قوت دولت جدید را شخص رئیس جمهور اعلام کردند و فرمودند ایشان شخصی کارکشته هستند.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمنان نظام بزرگان ما را یکی پس از دیگری ترور کردند و به خیال خود نظام اسلامی را سرنگون می‌کنند، اما به حول و قوه الهی نظام اسلامی ایران روزبه‌روز در حال قوی شدن است و با قدرت زیاد در منطقه تاثیر‌گذار است.

امام جمعه بافت در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: راز پیشرفت شهرستان بافت مدیریت قوی و فضای آرام است، دولت‌ها یکی پس از دیگری تغییر می‌کنند و‌ مهم‌ آن است که این آرامش و فضای برادری حفظ شود و به دوران سیاست‌زدگی قبل بازنگردد.

وی خاطر نشان کرد: ما از شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهیم در مسائل خطی و جناحی وارد نشوند و به فکر رضای خداوند و نفع عموم مردم باشند.

ابراهیمی افزود: باید از این اعتماد مردم استفاده کنید و‌ کارهایی انجام ندهید که مردم دلزده شوند، ما کسی را می‌خواهیم که‌ مدیر، مدبر، کارکشته و دارای تجربه باشد.

وی اظهار داشت: خواست مردم از مسئولان کار، تلاش و خدمت است و تا وقتی که در این شهرستان در خدمت شما هستم اجازه نمی‌دهم مسائل سیاسی مانع پیشرفت شهرستان شود و از ایجاد فضای سیاست‌زدگی که به نفع مردم نیست جلوگیری می‌کنیم.

امام جمعه بافت در مورد تحولات‌ سوریه گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ و سلفی‌ها ‌که دستشان در یک کاسه است، وقتی دیدند سوریه در حال پیشروی و نابود کردن تروریست‌ها است، توطئه جدیدی که جنگ مستقیم با سوریه است را پیاده کردند.

وی افزود: کشور ما هم در مورد عواقب این جنگ که کل منطقه را درگیر می‌کند و به ضرر منطقه است، هشدار داده است.

ابراهیمی تصریح کرد: ان‌شاءالله دشمنان اسلام شکست می‌خورند و سرنوشت صهیونیست‌ها و یهودیان این است که کشته و نابود شوند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول