اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تولید سالانه 17 هزار تن گوشت در دشتستان

فرماندار دشتستان از تولید سالانه 17 هزار تن گوشت در دشتستان خبر داد.

تولید سالانه 17 هزار تن گوشت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه جمعه در آیین افتتاح چند طرح کشاورزی در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای قابلیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و رسیدگی به مشکلات کشاورزان اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان بوشهر متعلق به دشتستان است و در برخی محصولات از جمله خرما در کشور مقام نخست را داریم.

فرماندار دشتستان سطح زیر کشت دشتستان را 118 هزار هکتار برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود در شهرستان دشتستان حدود 118 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی و دیم و آبی وجود دارد.

خرمی تصریح کرد: خرما، صیفی‌جات، گندم، جو، تولید لبنیات، محصولات گوشتی و مرغی از مهم‌ترین محصولات تولیدی در این شهرستان است.

وی از تولید سالانه 17 هزار تن گوشت در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در شهرستان دشتستان سالیانه هشت هزار و 700 تن گوشت مرغ و هشت هزار و 300 تن گوشت قرمز تولید می‌شود.

فرماندار دشتستان گفت: این میزان گوشت مرغ و گوشت قرمز تولیدی در شهرستان در واقع جوابگوی مصارف داخلی استان و استان‌های همجوار است.

خرمی ابراز داشت: صنعت کشاورزی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان دشتستان است و مسئولان باید از ظرفیت‌های عظیم بخش کشاورزی برای توسعه روزافزون این شهرستان استفاده کنند.

وی بیان کرد: از کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش نیز انتظار داریم در کیفیت‌بخشی به محصولات تولیدی خود اهتمام ورزند تا شاهد رونق بازار این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/2452/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول