اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

کد اختصاصی سرشماری بخش آبپخش مشخص شد

بخشدار آبپخش گفت: کد اختصاصی سرشماری بخش آبپخش که یکی از دغدغه‌های اساسی مردم این بخش بوده در روزهای گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی مشخص شده است.

کد اختصاصی سرشماری بخش آبپخش مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی جمعه شب در دیدار مسئولان آبپخش با مردم این شهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر مسئولان تلاش و خدمات خیلی خوبی برای رفع نیازهای مردم داشته و بخش اعظمی از نیازهای مردم در قالب این خدمات برطرف شده است.

وی افزود: امروز در سایه نظام شکوهمند اسلامی امنیت غیر قابل وصفی در جامعه ما وجود دارد و وضع موجود سبب تقویت اعتماد به نفس مردم و به تبع آن پیشرفت همه‌جانبه کشور شده است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: امروز تمامی مردم ما به این باور رسیده‌اند که ما می‌توانیم و دشمنان اسلام و نظام اسلامی با تبلیغات و هیاهو، نمی‎‌توانند ضعف و ناتوانی را به ما القا کنند.

وفایی بیان داشت: در علوم مختلف ایران یکی از کشورهای پیشتاز جهان است و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با سرعتی بالا در حال طی طریق نهضت علمی هستیم.

وی اعتماد به مردم را یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: امام خمینی (ره) مردم را بالاترین سرمایه هر نظام می‌دانست و در شرایطی که جهان سلطه و جهان غرب ثروت و فناوری را سرمایه و عامل قدرت خویش می‌دانستند با اتکا به مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

این مسئول اذعان داشت: مردم آبپخش مردمی فهیم و با شعور بالای سیاسی و اجتماعی هستند و در روزهای گذشته طی دیدارهایی که مسئولان و مدیران اجرایی با مردم داشته‌اند، این موضوع را به‌صورت عملی و عینی به اثبات رسانده‌اند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: برگزاری دیدارهای مشترک مردم و مسئولان گامی مهم در راستای رفع مشکلات مردم است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در بازه‌های زمانی دو ماهه شاهد دیدار مشترک مردم و مسئولان اجرایی این شهر خواهیم بود.

وفایی ابراز داشت: در نشست‌های مختلف شاهد مصوباتی در راستای رفع نواقص و مشکلات پیش روی مردم بوده‌ایم و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با مسئولان اجرایی این مصوبات تا یک ماه آینده باید محقق شوند و نتایج آن به مردم مناطق مختلف اعلام شود.

وی در ارتباط با وضعیت کد سرشماری، افزود: وضعیت کد سرشماری بخش آبپخش یکی از دغدغه‌های مردم طی ماه‌های گذشته بود و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، در روزهای گذشته شاهد اعلام کد اختصاصی سرشماری بخش آبپخش بوده‌ایم.

تقسیم آبپخش به مناطق 20 گانه شهری

بخشدار آبپخش گفت: اجرای طرح تنظیم بازار و توزیع اقلام ضروری از اقدامات ارزشمندی است که با همکاری خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بسیج و ... شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

وفایی با اشاره به تقسیم‌بندی آبپخش به مناطق 20‌گانه در قالب طرح تنظیم بازار، اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح آبپخش به مناطق 20‌گانه تقسیم‌بندی شده و در مراحل آتی توزیع کالاهای اساسی و اقلام ضروری در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد توزیع این اقلام بین شهروندان آبپخشی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: اعتقاد دارم اگر این طرح به تمامی مناطق استان تسری پیدا کند در مراحل بعد توزیع کالاهای ضروری فرآیند توزیع به شکل عادلانه‌تر و با سرعت بیشتری محقق می‌شود.

بخشدار آبپخش بیان داشت: اجرای طرح مدیریت بحران از نیازهای ضروری این شهر است که با اجرای طرح سرشماری از خانوارهای آبپخشی در تابستان سال جاری مقدمات این طرح فراهم شده است.

وفایی تصریح کرد: در طرح مدیریت بحران امکانات و تخصص‌های موجود در هر یک از مناطق 20گانه آبپخش مشخص و اطلاعات مربوط به آنها به‌منظور بهره‌گیری در مواقع بحران و نیاز جمع‌‌‌آوری شده است.

انتهای پیام/2452/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول