اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری قم مطرح کرد

اهتمام هرچه بیشتر شهرداری قم به ترویج فرهنگ شهروندی

معاون فرهنگی شهرداری قم مباحث فرهنگ شهروندی را مختص به حوزه‌های مختلف شهرداری دانست و اطمینان داد که هیچ یک از متولیان فرهنگی در سطح شهر و استان ورودی به این مباحث نخواهند داشت.

اهتمام هرچه بیشتر شهرداری قم به ترویج فرهنگ شهروندی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن نصیری در جلسه کارگروه کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری قم اظهار کرد: کارگروه کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری قم باید از مدت‌های قبل تشکیل می‌شد که متأسفانه به دلایلی این کار تا به امروز صورت نگرفته است و اکنون ما باید ضمن تشکیل این کمیته در شهرداری قم، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای پیش‌بینی اقدامات موثر در زمینه ارتقای سطح فرهنگی شهروندان انجام دهیم.

وی مشارکت شهروندان را در اداره امور شهر بسیار ضروری دانست و نتایج این مشارکت را برای شهرداری، کاهش هزینه‌ها و برای شهر کاهش معضلات و مشکلات شهروندان پیش‌بینی کرد.

نصیری با بیان اینکه از زمان آغاز فعالیت خود در معاونت فرهنگی شهرداری به دنبال برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مربوط به فرهنگ شهروندی بوده است ابراز داشت: اما با توجه به پیشینه کاری در معاونت فرهنگی که بیشتر به برنامه‌های مناسبتی پرداخته می‌شد تا‌کنون فرصت آنچنانی برای ورود به این حیطه کاری باقی نمانده بود.

وی مباحث فرهنگ شهروندی را مختص به حوزه‌های مختلف شهرداری دانست و اطمینان داد که هیچ یک از متولیان فرهنگی در سطح شهر و استان ورودی به این مباحث نخواهند داشت که این امر میزان اهمیت پرداختن به این موضوع را برای شهرداری بسیار حیاتی می‌سازد.

معاون فرهنگی شهرداری قم ادامه داد: به این دلایل کمیته فرهنگ شهروندی در آینده در دوره‌های زمانی منظم تشکیل جلسه خواهد داد و محور این جلسات بررسی معضلات و مسائل فرهنگ شهروندی در حوزه‌های مختلف شهرداری و ارائه پیشنهادات و تأمین محتوا برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی در زمینه ارتقای سطح فرهنگ شهروندی خواهد بود.

نصیری با اشاره به اینکه ابلاغیه‌ای مبنی بر تشکیل کارگروه فرهنگی در حوزه‌های مختلف شهرداری طی روزهای آینده به حوزه‌های مختلف ارسال خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که برگزاری جلسات داخلی هر حوزه بتواند خوراک مناسبی برای جلسات کارگروه فرهنگ شهروندی ایجاد کند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول