اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کلنگ‌ ساختمان شورای کلان شهر اراک به زمین زده شد

طی مراسمی کلنگ‌ احداث ساختمان اداری شورای اسلامی کلانشهر اراک به زمین زده شد.

کلنگ‌ ساختمان شورای کلان شهر اراک به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، منوچهر کاظمی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان شورای شهر اراک اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری‌ها از نهادهایی هستند که تمامی شهروندان از بدو تولد تا پایان عمر با آن در ارتباط می‌باشند و این ارتباط سبب وجود تنوع وظایف در شهرداری می‌‌شود.

وی تصریح کرد: شوراها نهادهای مردمی هستند که عملکرد مثبت آنان تاثیر بسزایی در ایجاد عمران و آبادانی شهرها دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: شورا از جایگاه مهمی در مدیریت شهری برخوردار است و امیدواریم شورای دور چهارم با عملکرد مثبت خود زمینه عمران شهری را فراهم سازد.

کاظمی تاکید کرد: شورا محلی برای تعامل، همفکری و هم اندیشی مسئولین شهری برای حل مشکل شهروندان است و ضرورت دارد افرادی که نمایندگی مردم در شوراها را برعهده گرفته‌اند، در وظایف خود تعهد و تخصص لازم را داشته باشند و در راه توسعه و آبادانی شهر تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

وی بیان داشت: امید است با عنایت و همکاری اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اراک، شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای رسیدن به شهری آباد و زیبا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان اداری شورای اسلامی کلانشهر اراک خاطرنشان کرد: این ساختمان در مساحتی به متراژ 6 هزار و 720 متر مربع و با تخصیص اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث خواهد شد.

کاظمی گفت: طبق کارشناسی‌‌های صورت گرفته و با توجه به محدودیت مکانی ساختمان فعلی شورای اسلامی و افزایش تعداد اعضای جدید، محلی جدید برای احداث ساختمان اداری شورا در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک قرار گرفته است.

به گفته وی مدت زمان تعیین شده برای تکمیل این پروژه یک سال است.

انتهای پیام/87005/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول