اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت مازندران با حضور امامعلی حبیبی

با حضور جهان پهلوان امامعلی حبیبی نابغه کشتی جهان و المپیک، 20 خبرنگار پیشکسوت عرصه ورزش مازندران در ساری تجلیل شدند.

تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت مازندران با حضور امامعلی حبیبی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در نخستین آیین تجلیل از نخبگان رسانه‌ای حوزه ورزش که با تلاش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در تالار هزار نقش ساری برگزار شد پیش از ظهر امروز از 20 خبرنگار پیشکسوت، خانواده شهدای اصحاب رسانه و مرحومان ورزش استان تقدیر شد.

این همایش که برای نخستین بار در استان برگزار شد امامعلی حبیبی قهرمان کشتی جهان و المپیک به عنوان مهمان ویژه، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان، هاشم جمشیدپناه، سید محمدتقی علوی و مریم کیومرثی از معاونان اداره کل ورزش و جوانان و با حضور پرشور خبرنگاران پیشکسوت، جوان و .... برگزار شد. 

اجرا و مجری این برنامه برعهده سید حسن عبدالهاشم پور از خبرنگاران جوان عرصه ورزش استان بود.

پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، ابتدا علی مشایی کوچولوی ورزش باستانی استان که چندین طلا در رقابت‌های کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور را کسب کرد به حرکات نمایشی ورزش باستانی پرداخت.

سپس هاشم جمشیدپناه و احمد سعادتمند معاون و مدیرکل ورزش و جوانان استان به ارائه عملکرد پنج ماهه سال 92 پرداختند.

ادامه برنامه امروز اجرای زنده یکی از خوانندگان مشهور استان بود.

به گزارش فارس، سپس از 20 خبرنگار پیشکسوت ورزش و همچنین از خانواده شهدا و مرحومان رسانه‌ای ورزش استان با اهدای تندیس و جوایزی تقدیر شد و در پایان نیز امامعلی حبیبی نیز طی سخنانی به وضعیت کنونی ورزش کشور و استان به ویژه کشتی پرداخت.

در این مراسم ابتدا از خانواده شهید باغبانی که اخیرا در حمله توریستی در سوریه به شهادت رسیدند تجلیل شد و در ادامه نیز از خانواده مرحومان ورزش استان قاسم سراج، اسماعیل زرافشان و نیما نهاوندیان نیز با اهدای تندیس تقدیر شد.

همچنین در نخستین آیین تجلیل از نخبگان رسانه‌ای ورزش مازندران از خبرنگاران پیشکسوت عرصه ورزش بهرام حمیدی، محمود حاجی آبادی، اسفندیار زرکوب، شعبان وفایی نژاد، مصباح، محمدرضا عبدی، سید حسن شفیعیان، حسن ترهمی، عباس ناساری، جواد ملک پور، رضایی، سید عباس حسینی، بابایی، داوود عقیلی، کوشکی و مهران کاظمی نیز با اهدا تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول