اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

سفر وزیر بهداشت به آذربایجان غربی دستاوردهای خوبی برای استان دارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده از مشکلات حوزه سلامت آذربایجان غربی در حضور وزیر بهداشت در سفر اخیر وی به استان،گفت: این سفر می‌تواند دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشد.

سفر وزیر بهداشت به آذربایجان غربی دستاوردهای خوبی برای استان دارد

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی است که افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در این هفته، یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها در حوزه سلامت آذربایجان غربی و منطقه بوده است.

وی افتتاح این دانشکده را دستاورد بسیار ارزشمندی برای استان اعلام کرد و افزود: امید می‌رود با گسترش و توسعه چنین امکانات و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استانی، در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه چشمگیر استان در زمینه مسائل بهداشتی و درمانی شویم.

فتاحی همچنین به ساختارهای استاندارد این دانشکده و ظرفیت‌های بالای آن برای پرورش استعدادهای حوزه سلامت و درمان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم به آذربایجان غربی صورت گرفت، این مسئله را افتخاری بزرگ برای مردم منطقه دانست و گفت: این سفر فرصت مغتنمی برای جامعه پزشکی استان برای ارائه نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان بود که در خلال آن با برگزاری نشست‌های تخصصی پزشکان، اساتید دانشگاه‌ها، معاونان آموزشی و نمایندگان دانشجویان نقاط ضعف موجود در این حوزه به استحضار وزیر بهداشت رسانده شد تا برای رفع نواقص موجود تدابیر لازم اتخاذ شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: امید می‌رود این سفر دستاوردهای بعدی را برای استان در راستای توسعه پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان به همراه داشته باشد.

فتاحی همچنین میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای برگزاری پنجمین جشنواره سراسری دانشجویان علوم پزشکی کشور را افتخار بزرگ دیگری برای استان در طول هفته گذشته عنوان کرد و افزود: برگزاری کامل و بی‌عیب و نقص این جشنواره که با استقبال دانشجویان سراسر کشور همراه بود، نشان دیگری از توانمندی و ظرفیت بالای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول