اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت

انجام بیش از 3 هزار بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی خوزستان

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 3 هزار و 15 مورد بازرسی فنی از واحدهای مختلف این استان صورت گرفته است.

انجام بیش از 3 هزار بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی خوزستان

سیدصادق هاشم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 3 هزار و 15  مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، صنفی، خدماتی سکوهای گازپرکنی، مهدهای کردک و شهر و زمین های بازی توسط کارشناسان این اداره کل و شرکت های بازرسی مورد تائید صلاحیت قرار گرفته توسط این اداره کل، صورت گرفته است.

وی افزود: در طول این بازرسی‌ها 290 مورد تذکر و اخطار به واحدهای متخلف داده شده است.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: همچنین در این مدت جهت بررسی میزان انطباق کالاها با استانداردهای ملی مربوطه یک هزار و 366 نمونه نیز از واحدهای تولیدی و صنفی گرفته شده و جهت انجام آزمون و بررسی میزان انطباق نمونه های فوق با استانداردهای ملی مربوطه به آزمایشگاه‌های همکار مورد تائید صلاحیت قرار گرفته و آزمایشگاه‌های این اداره کل ارسال شده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از 500 واحد تولیدی تحت پوشش اداره کل استاندارد خوزستان هستند که نظارت بر کیفیت محصولات واحدهای تولیدی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد و استانداردهای ملی مربوطه از جمله وظایف سازمان ملی استاندارد ایران بوده که گشت‌های بازرسی این اداره کل نسبت به کنترل خطوط تولید و نمونه برداری تصادفی از تولیدات آنها را در طول ماه انجام می‌دهد.

هاشم‌نژاد در پایان از صدور 25، تمدید 26، ابطال 12، تعلیق دو و صدور سه مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در مرداد ماه سال جاری در استان خوزستان خبر داد. 

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول