اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنچه در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای شهر تبریز گذشت

انتخاب هیئت رئیسه در جلسه غیرعلنی

مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز قبل از ظهر امروز با حضور فرماندار این شهر برگزار شد.

انتخاب هیئت رئیسه در جلسه غیرعلنی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی فرماندار تبریز در این مراسم پایان دوره سوم و آغاز دوره چهارم شورای اسلامی شهر تبریز را اعلام کرد.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای سوم و تبریک انتخاب اعضای دوره چهارم اظهار کرد: در دوره سوم شورا کارهای خوبی در تبریز و در سایه همدلی اعضا و همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌ها و مردم انجام گرفت.

وی تاکید کرد: عضویت در شورای اسلامی شهر فرصت خوبی برای خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

وی با اظهار این مطلب که مباحث در شورای سوم تبریز اغلب جنبه تخصصی داشتند، اظهار امیدواری کرد، در شورای چهارم نیز به این امر توجه کافی شود.

دغدغه‌های فرماندار خطاب به اعضای شورا

فرماندار تبریز در ادامه دغدغه‌های اصلی خود را به عنوان یک شهروند تبریز خطاب به اعضای شورا عنوان کرد: وی اصلی‌ترین دغدغه را تعیین عوارض محلی، بهای خدمات شهردار و بودجه شهرداری در زمان مناسب قانونی ذکر کرد.

چمنی سپس بر تعیین تکلیف موضوع مدیریت واحد شهری در مجلس شورای اسلامی، تعیین چارچوب مشخصی برای موضوع اهداها در شورا و هرگونه هزینه در این جهت به صورت عام‌المنفعه، ایجاد و حفظ فضای سبز شهر و پرهیز از تغییر کاربری فضاهای سبز در کمیسیون ماده پنج، بررسی موضوع حوزه شهر و اتاق‌های کار اعضای شورا، تملک باغ‌های شهر، توجه کافی به بافت‌های فرسوده و حاشیه‌ای شهر، ایجاد شهرک‌های امن حداقل در چهار نقطه شهر با توجه به حادثه‌خیزی تبریز و توجه به مسائل فرهنگی در کنار امور آبادانی در شورای چهارم تاکید کرد.

فرماندار تبریز در پایان با اعطای لوح تقدیر از اعضای شورای دوره سوم و شهردار و مدیران شهرداری قدردانی کرد.

براساس این گزارش، در ادامه قرائت سوگند‌نامه، تحلیف انجام گرفت و سپس نخستین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز به صورت غیرعلنی برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و با رای مخفی اعضا به ترتیب شهرام دبیری به عنوان رئیس، سعید محدث نایب رئیس، علی شیاری به عنوان دبیر اول و سعید حاجی‌زاده دبیر دوم و محمدحسن اسوتچی به عنوان خزانه‌دار شورای چهارم تبریز انتخاب شدند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول