اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آیین تحلیف شورای شهر ساری/ باقری رئیس و عبوری شهردار

مراسم تحلیف 13 عضو شورای چهارم شهر ساری در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد.

آیین تحلیف شورای شهر ساری/ باقری رئیس و عبوری شهردار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، از صبح امروز آیین تحلیف 13 عضو شورای چهارم شهر ساری در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد.

این مراسم با حضور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی، شهرستانی، روسای سازمان‌های تابعه شهرداری، منتخبان دوره چهارم شورای شهر، اعضای دور سوم و برخی از کاندیداهای شورای چهارم، کارکنان شهرداری ساری، پیمانکاران ساختمانی، کانون‌های تبلیغاتی، شهرداران گذشته، مشاوران امور شهری، خانواده‌های اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه و پدر سه شهید عبوری‌ها برگزار شد.

فرماندار ساری در این مراسم سخنانش را درباره فعالیت‌های کار شورایی مطرح کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری و رئیس شورای استان مازندران نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود.

فرامرز نقیبی که با 22 هزار و 848 رای بیشترین رای را در انتخابات شورای چهارم بدست آورد به ارائه گزارش عملکرد شورای سوم در مرکز مازندران پرداخت و گفت: بودجه شهرداری در دوره دوم شورای شهر 23 میلیارد تومان بوده که تا پایان سال 16 میلیارد آن محقق شد.

وی افزود: دور دوره سوم شورای شهر بودجه شهرداری در پایان سال گذشته 116 میلیارد تومان آن تحقق یافت.

نقیبی با بیان اینکه مردم ساری بر اساس خدماتی که می‌گیرند مشارکت می‌کنند، تصریح کرد: شهرداری در شورای اول و دوم سه میلیارد تومان کمک دولتی دریافت کرد که در شورای سوم حمایت‌های دولتی به 100 میلیارد تومان رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با خاطرنشان کردن این نکته با کمک مسئولان استانی برای تعالی مرکز استان تلاش شد، گفت: پروژه‌هایی که برای مرکز استان در نظر گرفته شد با حمایت مسئولان استانی به اجرا درآمد.

نقیبی با اشاره به اینکه 18 نفر تلاش می‌کنند ساری به جایگاه مرکز استان برسد، اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در مازندران، فرماندار، دو نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار و 13 عضو شورای شهر تلاش می‌کنند تا ساری آبادتر از گذشته باشد.

وی یادآور شد: پیشرفت ساری به مصوبات کارشناسی شده شورای شهر پیوند خورده است.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از دیگر سخنرانان این مراسم بود که سخنانی را درباره اهمیت کار شورای در دین و شریعت اسلام مطرح کرد.

هادی ابراهیمی کار شورایی را تشریفاتی ندانست و گفت: شورا از نگاه غربی‌ها ابزاری و تشریفاتی است.

وی مهم‌ترین کار شورای شهر را انتخاب شهردار دانست و ادامه داد: شورا با نظارت دقیق باید بتواند جلوی فساد، استبداد و خودکامگی را بگیرد.

محمدحسن محمدی کیادهی از دیگر عضو شورای ساری نیز به نمایندگی از اعضای شورای سوم به اصلاح قانون شوراها تاکید کرد و ادامه داد: اختیارات شورا برای تصمیم‌گیری و پیشبرد اهداف اندک است تا حدی که توان تذکر به اداره شهرستانی را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: 80 درصد کار شورای شهرها در استانداری انجام می‌شود.

در این مراسم از خانواده محروم سید علی بهروش عضو شورای سوم شهر ساری نیز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فارس، تحلیف 13 عضو شورای شهر ساری با قرائت سوگند نامه از سوی میر صالح صالحی نیا انجام شد.

بعد از آیین تحلیف، 13 عضو دوره چهارم شورای شهر ساری به ساختمان شورای شهر واقع در 15 خرداد رفتند و کار خود را به طور رسمی آغاز کردند.

شورای چهارم شهر ساری با برگزاری جلسه، جمال باقری را به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب کردند و بعد از آن مهدی عبوری با هفت رای از 13 رای اعضای شورا شهر ساری به عنوان شهردار مرکز مازندران ابقا شد.

انتهای پیام/86006/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول