اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) در ارومیه برگزار می‌شود

عصر امروز مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) در ارومیه برگزار می‌شود.

مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) در کمربندی خاتم الانبیا (ص)، ابتدای خیابان المهدی (عج) برگزار می‌شود.

امروز خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از چالدران به سمت قره‌ضیاء‌الدین حرکت کرده و استقبال مردمی انجام می‌شود و خادمین بعد از قره‌‌ضیاء‌الدین، ظهر دوباره به سمت خوی حرکت کرده و برنامه مفصلی با همکاری اوقاف شهرستان خوی برنامه‌ریزی شده است.

بعد از ظهر خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به سمت ارومیه حرکت کرده و استقبال مردمی در محل منطقه اسلام‌آباد، کمربندی خاتم الانبیا (ص) برگزار و بعد از نماز دیدار طلاب حوزه علمیه انجام و برنامه‌های روز شنبه پایان می‌یابد.

ظهر یکشنبه خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به سمت سلماس حرکت خواهند کرد و از سلماس به ارومیه بازگشته و بعد از ظهر یکشنبه در محفل انس با قرآن در ارومیه حضور خواهند یافت.

گفتنی است، حضور خادمین امام رضا (ع) تحت عنوان جشنواره زیر سایه خورشید از طرف آستان قدس رضوی در 24 استان کشور و پنج کشور خارجی برگزار می‌شود و این جشنواره برای پنجمین بار متوالی در آذربایجان غربی در حال برگزاری است و موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی مجری این جشنواره در آذربایجان غربی است.

کاروان رضوی با حضور چهار نفر از خادمان امام رضا (ع) و پرچم متبرکه بارگاه ملکوتی آن حضرت در آذربایجان غربی حضور دارند.

انتهای پیام/61005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول