اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری با خبرنگاران عنوان شد

فعالیت 12 هزار خادم افتخاری در آستان مقدس رضوی

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید از فعالیت 12 هزار خادم افتخاری در آستان مقدس رضوی خبر داد.

فعالیت 12 هزار خادم افتخاری در آستان مقدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مقداد مولایی امشب در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت و گرامیداشت فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: امسال ششمین دوره برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید است.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن‌های زیر سایه خورشید در 22 استان کشور اجرایی می‌شود، ادامه داد: همچنین این برنامه در سطح بین‌المللی در کشورهای لبنان، افغانستان، هندوستان و عراق اجرایی می‌شود.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به اینکه خدام در سفر به استان‌های مختلف در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال شعار جشن‌های زیر سایه خورشید «نقشه خوشبختی من در دستان شماست» است.

وی در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار برگزاری این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ رضوی، عنوان کرد: ترویج سبک زندگی اسلام بر اساس اسلام و معارف ناب رضوی از فرهنگ‌هایی است که تلاش می‌رود در سفر خدام به مناطق مختلف کشور انتقال یابد.

مولایی همچنین به ارتقای سطح بینش و بصیرت جوانان در راستای اجرای این برنامه‌ها اشاره داشت و متذکر شد: خوشبختانه استقبال مردم مناطق مختلف از اجرای این برنامه‌ها چشمگیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید چهار خادم و یک مبلغ به استان‌های کشور اعزام می‌شوند، افزود: تا کنون 50 خادم و 10 مبلغ به استان‌ها اعزام شده‌اند.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در ادامه با اشاره به اجرای 400 برنامه گرامیداشت طی دهه کرامت توسط آستان قدس رضوی تصریح کرد: این برنامه‌ها برای استفاده بیش از یک میلیون مخاطب اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جریان سفر خدام به مناطق مختلف کشور 12 هزار بسته فرهنگی در بین گروه‌های مختلف توزیع می‌شود.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در ادامه با اشاره به فعالیت 12 هزار خادم افتخاری در آستان مقدس رضوی اذعان داشت: این خدام در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

مولایی به برنامه‌های آستان مقدس رضوی در طول روز و مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و اذعان داشت: در طول سال کارگاه‌های مختلفی در قالب مهارت‌های زندگی به منظور استفاده و بهره‌مندی زائران برگزار می‌شود.

وی به سایر کارگاه‌های برگزار شده در این آستان مقدس نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها به منظور ترویج فرهنگ رضوی، تقویت اصول اعتقادی و ... اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول