اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرپرستی سعید عنایتی میسر شد

کسب رتبه اول جشنواره سرود رضوی توسط گروه طاها

یازدهمین جشنواره بین‎المللی سرود رضوی در استان یزد به کار خود پایان داد و گروه سرود طاها از کانون فرهنگی هنری مهدیه اصفهان به عنوان رتبه نخست این جشنواره معرفی شد.

کسب رتبه اول جشنواره سرود رضوی توسط  گروه طاها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یازدهمین جشنواره بین‎المللی سرود رضوی در استان یزد به کار خود پایان داد و  گروه سرود طاها از کانون فرهنگی هنری مهدیه اصفهان به عنوان رتبه نخست این جشنواره معرفی شد.

سرپرست گروه سرود طاها در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: گروه سرود طاها 10 سال است که آغاز به کار کرده است، اما برای شرکت در این جشنواره یک سال انجام فعالیت کرده است.

وی افزود: جشنواره بین‎المللی رضوی چند سالی است که فعالیت می‎کند و بخش‎های مختلف آن در شهرهای مختلف اجرا که بخش سرود و آهنگ آن در استان یزد برگزار شد.

سعید عنایتی ادامه داد: در این جشنواره 180 اثر به دبیرخانه ارسال شده که حدود پنج اثر از استان اصفهان در آن حضور داشتند.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره در بخش سرود و آهنگسازی جزو قوی‎ترین جشنواره‎های کشور است که برد بالایی دارد و افراد مطرح بخش سرود و آهنگسازی در آن شرکت می‎کنند.

مدیر مسئول کانون تخصصی سرود و تئاتر استان اصفهان ادامه داد: آثار سرود و آهنگسازی در این جشنواره به صورت غیر حضوری بود، به شکلی که ضبط شده و در قالب یک دی وی دی به جشنواره ارسال می‎شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره 18 شهریورماه به میزبانی یزد در قالب سرود کودک و نوجوان برگزار شد.

عنایتی ادامه داد: اعضای گروه سرود طاها که نوجوان هستند، اثر خود را با موضوع اما رضا(ع) در این جشنواره شرکت دادند.

این مسئول اذعان داشت: شعر و آهنگسازی این اثر که  با مقطع سنی کودک و نوجوان  تناسب داشت منجر به برقراری ارتباط قلبی با مخاطب می‎شد.

مدیر مسئول کانون تخصصی سرود و تئاتر استان اصفهان از اعضای گروه سرود طاها نام برد و گفت: امیر دروسی، خشایار جمالی‎فر، سهیل اسماعیلی، محمدحسین امینی، علی اکبری، علی دویستی، مهدی عزیزی، سید علی بنی‌طبا، محمد امامی، یونس جهان‌مرد، امیرحسین خیامیان، رضا باقری، علی عباسی‎مقدم، علیرضا ابراهیمی، علیرضا مهدی، احساس صدرعاملی، محمد یزدخواستی، امیرمحمد یاوری، علیرضا نوروزی، محمدصدرا ریمان، علی شاه‌پیری، محمد مهدی ابراهیم‌زاده، علی اتفاقی و حامد نخجوان‎نیا اعضای این گروه هستند.

انتهای پیام/63019/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول