اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس:

دولت نظر نمایندگان درباره استاندار کرمانشاه را جویا نشده است

دو تن از نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از جویا نشدن نظرات نمایندگان منتخب مردم استان درباره تعیین استاندار کرمانشاه خبر دادند.

دولت نظر نمایندگان درباره استاندار کرمانشاه را جویا نشده است

محمدابراهیم محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مجمع نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هنوز برای تبادل نظر درباره استاندار کرمانشاه تشکیل جلسه نداده، بنابراین فعلا در این مورد نمی‌توان به ‌صورت فردی اظهار نظر کرد.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افراد زیادی در برخی محافل برای تصدی استانداری کرمانشاه مطرح شده‌اند که بیشتر شایعه است، چرا که دولت حداقل نظر نمایندگان را در این‌باره جویا می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه دولت معیارهایی برای تعیین استانداران دارد، گفت: هنوز از نمایندگان مردم استان کرمانشاه در خانه ملت تقاضایی از سوی دولت برای اظهار نظر درباره استاندار کرمانشاه مطرح نشده است.

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: تعیین استانداران از اختیارات دولت است و دولت می‌تواند بدون نظر نمایندگان نیز این‌ کار را انجام دهد، البته این اتفاق زمانی می‌افتد که دولت قصد تعامل با نمایندگان را نداشته باشد.

علی جلیلیان با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید، تعامل با نمایندگان است، خاطر نشان کرد: دولت نظر نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره تعیین استاندار کرمانشاه را جویا نشده و از تغییر استاندار کرمانشاه نیز سخنی به‌ میان نیامده است.

جلیلیان تاکید کرد: افراد زیادی در گوشه و کنار خود را برای تصدی استانداری کرمانشاه مطرح می‌کنند که در میان آن‌ها افرادی پیدا می‌شوند که هیچ سنخیتی با دولت تدبیر و امید ندارند و یا افرادی خود را مطرح کرده‌اند که هیچ تخصص و تجربه‌ای ندارند و فکر می‌کنند باید از فرصت برای مطرح کردن خود استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی فردی را برای استانداری کرمانشاه معرفی نکرده‌اند، عنوان کرد: استاندار کرمانشاه باید فردی بومی و باتجربه باشد.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول