اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

بومی بودن و پرهیز از سیاسی کاری باید شاخصه استاندار زنجان باشد

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان بومی بودن و پرهیز از سیاسی کاری را از شاخص‌های اصلی مورد نیاز برای متصدی سمت استانداری زنجان اعلام کرد.

بومی بودن و پرهیز از سیاسی کاری باید شاخصه استاندار زنجان باشد

رجب الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دلسوزی و توانمندی را از جمله شاخص‌های مورد نیاز برای تصدی سمت استانداری زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: توانایی همراهی با دولت اعتدال‌گرای مستقر در کشور هم از دیگر شاخص‌های مورد نیاز برای متصدی سمت استانداری زنجان محسوب می‌شود.

وی تبعیت از ولایت فقیه را از دیگر شاخص‌های مورد نیاز برای متصدی سمت استانداری زنجان اعلام کرد و افزود: کاری بودن، دیگر شاخص‌ مورد نیاز برای استاندار زنجان است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان کاری بودن را از اولویت‌های مورد نیاز برای استانداری زنجان عنوان و اضافه کرد: کاری بودن استاندار موجب حضور افراد توانمند در اطراف وی شده و به توسعه آن می‌کند.

وی بر لزوم حضور همه احزاب و گروه‌ها در پست‌های دولتی تاکید کرد و گفت: بومی بودن و شناخت کافی از استان زنجان دیگر شاخص مورد نیاز برای تصدی سمت استاندار زنجان محسوب می‌شود.

الماسی پرهیز از کار سیاسی را از ضروریات دانست و اضافه کرد:‌ سیاسی کاری موجب ادامه عقب ماندگی زنجان از توسعه می‌شود.

وی به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان زنجان اشاره و تصریح کرد: بسیاری از این مصوبات عملیاتی نشده است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان بیکاری را از مهم‌ترین مشکلات کشور و به تبع آن استان زنجان اعلام کرد و گفت: حضور افراد کاری و دوری از سیاسی کاری موجب عملیاتی شدن پروژه‌های محرک و بزرگ که به اشتغال استان زنجان کمک می‌کند، می‌شود.

وی به سابقه حضور افراد با سابقه اجرایی سیاسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: حضور افراد در اطراف این مسئولان و حاشیه سازی‌ها از دلایل عقب ماندگی‌های استان زنجان در گذشته محسوب می‌شود که باید پیشگیری شود.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول