اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی استاندار البرز معرفی می‌شود

گزینه‌های استانداری البرز به دو نفر کاهش یافت

جمع‌بندی و رایزنی برای انتخاب استاندار البرز روزهای پایانی خود را طی کرده و به زودی وزارت کشور و مسئولان ارشد دولت عالی‌ترین مقام اجرایی برای این استان را معرفی و منصوب خواهند کرد.

گزینه‌های استانداری البرز به دو نفر کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز خبرگزاری فارس در تاریخ پنجم شهریور ماه جاری خبری را تحت عنوان "شنیده‌ها از تغییر استاندار البرز" منتشر و و نوشت: فضای سیاسی کشور به صورتی است که تغییر استانداران اکثر استان‌ها را قطعی و طبیعی جلوه می‌دهد و در این میان شنیده می‌شود که استاندار البرز نیز طی روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در هفته‌ اخیر چندین جلسه سیاسی مهم در استان البرز برگزار و نتایج آن به تهران و مسئولان ارشد دولت و وزارت کشور گزارش شده است.

در این میان شنیده می‌شود که یکی از نزدیکان دولت که اتفاقاً از مدیران با سابقه وزارت کشور بوده، برای پست استانداری البرز پیشنهاد شده است.

خبرنگار فارس گزارش می‌دهد که این روزها در راهروهای استانداری البرز نام چند نفر برای تصدی این سمت بیشتر از دیگران مطرح بوده، اما سید علی میرباقری که از مدیران وزارت کشور است و سال‌ها مدیرکل امور مجلس و پارلمانی این وزارتخانه را بر عهده داشته، از شانس بیشتری برخوردار است.

بر اساس آخرین تحولات، نام وجیه‌الله خدمت‌گذار نیز در این حوزه مطرح شده و به احتمال فراوان از میان میرباقری و خدمت‌گذار یک نفر به عنوان استاندار البرز منصوب و معرفی خواهد شد.

لازم به توضیح است، خدمت‌گذار پیش از این فرماندار کرج بوده و از سوی برخی چهره‌های سیاسی منتسب به جریان اصولگرایی حمایت می‌شود، اما با توجه به گرایش‌های سیاسی دولت، انتخاب میرباقری محتمل‌تر است.

میرباقری از جمله مدیران بومی استان البرز به شمار می‌آید و در نهادهای مختلفی چون بنیاد شهید، جهاد سازندگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت صنایع، هلال‌احمر و آموزش و پرورش حضور داشته است.

انتهای پیام/2302/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول