اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد:

استانداری مازندران از راه‌اندازی تئاتر شهر حمایت کند

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد گفت: استانداری مازندران در زمینه راه‌اندازی تئاتر شهر در این استان گام بردارد.

استانداری مازندران از راه‌اندازی تئاتر شهر حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قادر آشنا پنجشنبه شب در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت:‌ حضور استاندار مازندران در این مراسم، برای ما مغتنم بود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره منطقه‌ای تئاتر در سال جاری به صورت ویژه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ در سال‌های گذشته تقسیم‌بندی این جشنواره به شش منطقه باعث می‌شد آثاری با شدت و ضعف زیاد به جشنواره راه یابد و امسال این مسئله را برطرف می‌کنیم.

آشنا در ادامه خاطرنشان کرد: این تغییرات را هفته آینده اعلام می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه برای ما بسیار مهم است که هنرمندان به فرهنگ و هویت خود توجه دارند، متذکر شد: به ویژه از خطه مازندران انتظار بیشتری داریم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، با اشاره به اینکه در زمینه تئاتر شهر گام‌های خوبی برداشته شد، تصریح کرد: هفت استان تئاتر شهر دارند.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران در زمینه راه‌اندازی تئاتر شهر در این استان گام بردارد، گفت: به هر اندازه که استانداری از این اقدام حمایت کند، ما هم به همان اندازه از اجراهای عمومی در استان حمایت می‌کنیم هرچند که در حوزه و توان مالی ما نیست.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با اشاره به راه‌اندازی تئاتر شهر در استان گلستان، خاطرنشان کرد: مازندران در زمینه تئاتر پیشرو است و انتظار می‌رود اقداماتی در راستای ایجاد تئاتر شهر انجام دهند.

انتهای پیام/86007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول