اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

گردشگری راهبردی اساسی برای شهر اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گردشگری یک راهبرد اساسی برای شهر اصفهان است و صنعت گردشگری باید با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در اصفهان توسعه پیدا کند.

گردشگری راهبردی اساسی برای شهر اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داوودی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بالایی برای توسعه صنعت گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری سبب درآمد‌زایی برای شهر و استان می‌شود.

وی به یکی از پروژه‌های اجرایی مهم در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان یکی از پروژه‌های شاخص و مهم اصفهان محسوب می‌شود و مدیریت شهر و استان باید با تعامل و همکاری با یکدیگر این پروژه را راه‌اندازی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه گردشگری یک راهبرد اساسی برای شهر اصفهان است و صنعت گردشگری باید با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در اصفهان توسعه پیدا کند، تصریح کرد: استاندار، شهردار و رئیس میراث فرهنگی باید یک کمیسیون با عنوان گردشگری راه‌اندازی کنند و اقدامات لازم را به منظور توسعه این صنعت در اصفهان انجام بدهند.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در سطح جامعه است، اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم به صورت روزانه برای این معضل به شورای شهر مراجعه می‌کنند و ایجاد مراکز دانش‌بنیان و کارآفرین راهکاری برای رفع معضل بیکاری در جامعه است.

داوودی با اشاره به اینکه راه‌اندازی فرهنگ‌سرای کار در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد، تاکید کرد: امیدواریم معضل بیکاری در اصفهان با استفاده از ابزار‌های قانونی و اجرای یک برنامه‌ریزی مناسب برطرف شود.

وی به ضرورت حفظ فضای سبز اطراف شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: حفظ فضای سبز اطراف شهر اصفهان با توجه به باغات و زمین‌های کشاورزی اطراف شهر اصفهان امکان‌پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه احیای رودخانه زاینده‌رود و جاری شدن آب در این رودخانه از مطالبات اولیه مردم شهر اصفهان تلقی می‌شود، گفت: مسئولان باید نسبت به کنترل برداشت‌های بی‌رویه آب در بالادست زاینده‌رود اقدام کنند و پیگیری‌های لازم نیز به منظور جاری شدن آب در رودخانه باید صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی در سطح شهر باید توسعه پیدا کند، اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی مرکز تئاتر اصفهان باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا بخشی از نیاز‌های فرهنگی شهر تأمین شود.

انتهای پیام/63004/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول