اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم:

کارگروه توسعه گردشگری تشکیل می‌شود

کارگروه توسعه گردشگری با حضور مسئولان شهرداری قم و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشکیل می‌شود.

کارگروه توسعه گردشگری تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، عیسی رضایی امروز در حاشیه نشست مشترک با محمد دلبری شهردار قم با اشاره به ضرورت افزایش همکاری‌های دو جانبه برای توسعه گردشگری و رفع برخی معضلات موجود گفت: در این جلسه پس از بررسی اجمالی مسایل موجود با پیشنهاد شهردار قم مقرر شد، یک کارگروه مشترک با حضور برخی معاونین و مسئولان دو دستگاه تشکیل شود و پس از طرح این موضوعات، مصوبات آن مبنای تصمیمات اجرایی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری به عنوان موضوعی فرا بخشی، همکاری همه دستگاه‌‌های زیربط را می‌طلبد، گفت: این موضوع به ویژه در استان زائرپذیر قم که در تمام ایام سال با حضور زائران و گردشگران بی‌شمار روبه‌رو است، اهمیتی دو چندان می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تعیین تکلیف اجرای ماده 22 قانون الحاق، ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در بوستان‌ها، ایجاد کیوسک‌های اطلاع‌رسانی زائر و رزرواسیون مراکز اقامتی در هسته مرکزی و نقاط پرتردد شهر، تملک، مرمت و احیاء خانه‌های تاریخی، ایجاد کمپینگ‌های مسافری، نصب تابلوهای راهنمای آثار تاریخی و مذهبی در خیابان‌های اصلی و ساماندهی منازل استیجاری اسکان موقت زائر را از جمله طرح‌هایی برشمرد که می‌تواند در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شهردار قم در پایان این نشست بر آمادگی شهرداری قم برای توسعه همکاری موثر دو دستگاه از طریق ایجاد کارگروه مشترک تاکید کرد و گفت: تشکیل این کارگروه می‌تواند دیدگاه‌های کارشناسی و حقوقی دو دستگاه را به هم نزدیکتر کند و در نهایت در پیشبرد هدف‌های مشترک کارساز باشد.

انتهای پیام/2258/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول