اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

ظرفیت‌های گردشگری و صنایع نوشهر شناسایی شود

فرماندار نوشهر گفت: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع نوشهر شناسایی شود.

ظرفیت‌های گردشگری و صنایع نوشهر شناسایی شود

محمدعلی قمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر، شرط موفقیت در هر شهری را مستلزم وجود فضای عمومی به سمت همکاری و تعامل دانست.

وی ادامه داد: در نوشهر این فضای تعامل بین مدیران ارشد به بهترین شکل برقرار است و این اهداف مشترک را که تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و خدمت بی‌منت است را تقویت می‌کند.

فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه در یک شهر اعتماد اجتماعی نسبت به مسئولان است و این سبب نشاط اجتماعی می‌شود و به مسئولان برای عملیاتی کردن توسعه زیرساخت‌ها کمک می‌کند.

قمی با بیان اینکه امروز در نوشهر روح قانون‌گرایی حاکم است، اذعان داشت: با این روح و استفاده از ظرفیت‌ها می‌توان در زمینه تحقق افق 1404 و برنامه پنج ساله توسعه در نوشهر در فضای تعامل و همت همه‌جانبه با حمایت مردم بهره برد.

وی عنوان کرد: در شهرستان نوشهر ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به‌ویژه گردشگری وجود دارد و باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها بهترین استفاده را در راستای توسعه و شکوفایی بیشتر شهرستان برد.

فرماندار نوشهر با اشاره به وجود بندر، فرودگاه، موهبت دریا و جنگل در نوشهر، عنوان کرد: باید توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نوشهر را در بخش توریسم و در دیگر مناطق آن همچون کجور در بخش کشاورزی و صنایع مرتبط با اقلیم و جغرافیای آن بیشتر مورد توجه و شناسایی قرار گیرد.

قمی، دسترسی به افق 1404 خاص شهرستان نوشهر را در اولویت این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: بنا داریم با استفاده از برنامه‌محوری این مهم را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه آمایش سرزمین در نوشهر انجام شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم وجود اراضی 10 هکتاری در نوشهر است و در این باره پیشنهاداتی شد تا برای این اراضی یک برنامه‌ریزی منظم برای بهره‌وری مناسب صورت گیرد.

فرماندار نوشهر ابراز کرد: در بخش مرکز نوشهر شاهد تحولات خوبی هستیم و این مهم به ایجاد برخی زیرساخت‌ها یا توسعه آن کمک قابل توجهی می‌شود.

قمی ادامه داد: در بخش کجور نیز با توجه به تنوع آب و هوایی و جغرافیای خاص‌اش باید آن را یک فرصت ببینیم و با شناسایی بیشتر ظرفیت‌های بالقوه آن، برای بالفعل در آوردن آن ظرفیت‌ها حرکت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز بهترین فرصت است تا به واسطه وجود تعامل و همکاری در شهرستان نوشهر و شناخت کافی مدیران از این شهرستان در دو بخش مرکزی و بخش کجور گام‌های بسیار مطلوبی برای توسعه و آبادانی این مناطق برداشته شود.

وی به وجود منابع انسانی بسیار خوب در نوشهر اشاره کرد و افزود: یک امیدواری در دولت تدبیر و امید به وجود آمد که بتوان از تمام ظرفیت‌های انسانی بدون نگاه حزبی برای تحقق حماسه اقتصادی در نوشهر و کجور بکار گرفته شود.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول