اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال

صبای قم در میهمانی سایپا البرز / تلاش صبا برای دوری از قعرنشینان

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از آخرین هفته نیم‌فصل نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میهمانی تیم سایپا البرز به میدان می‌رود.

صبای قم در میهمانی سایپا البرز / تلاش صبا برای دوری از قعرنشینان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های فصل جاری فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور این هفته راهی شهر کرج خواهد شد تا در مصافی حساس و سرنوشت‌ساز با تیم سایپای البرز دیدار کند.

این هفته دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام هشت مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن تیم فوتبال صبای قم در جدالی حساس و نفس‌گیر باید با شاگردان انگین فیرات ترک تبار رو‌به‌رو شود.

فوتبالیست‌های صبای قم که در هفته چهاردهم در خانه خود میزبان تیم فوتبال مس کرمان آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند؛ در حالی که بازی را تا ششمین دقیقه وقت‌های تلف‌شده از حریف برده بودند در نهایت تن به تساوی دادند تا در چهارمین بازی متوالی از کسب پیروزی محروم شوند.

تیم فوتبال صبای قم یکی از تیم‌های خوب و پرمهره این فصل لیگ برتر است اما این تیم در مقابل حریفان خود در چهار هفته اخیر به یک باخت و سه تساوی تن داد؛ در حالی که در این چهار مسابقه با دریافت گل از دقیقه 85 به بعد و همچنین در وقت‌های تلف شده از کسب پیروزی محروم شده است.

فوتبالیست‌های صبای قم که با 16 امتیاز در پایان هفته چهاردهم از بازی‌های دور رفت این فصل لیگ برتر در فاصله سه امتیازی تیم رده چهاردهم جدول، هم‌اکنون در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارند، با امید به بهبود جایگاه خود و کسب پنجمین پیروزی این فصل این هفته به مصاف تیم سایپا البرز می‌روند تا بازی خوبی را ارائه کرده و با کمتر اشتباه کردن در کارهای دفاعی و بهتر بهره‌بردن از موقعیت‌های گلزنی سه امتیاز این دیدار حساس را به اندوخته خود اضافه کنند.

فوتبالیست‌های صبای قم در حال حاضر 16 امتیازی و به لطف تفاضل گل منفی یک در رده نهم هستند؛ در حالی که تیم گسترش فولاد تبریز نیز همین شرایط را دارد و بعد از صبا دهم است، ضمن اینکه تیم استقلال صنعتی خوزستان نیز با 16 امتیاز و تفاضل گل منفی چهار در رده یازدهم ایستاده است.

این آخرین بازی صبای قم در نیم‌فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و صبای قم دیدار بعدی خود را در هفته اول آذر‌ماه در ورزشگاه تختی شهر انزلی در مقابل تیم ملوان این شهر برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول