اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

ورزش و جوانان از ظرفیت خیرین استان استفاده کند

استاندار کردستان خواستار بهره‌گیری مدیرکل ورزش و جوانان استان از مجموعه همکاران خود و یا جامعه خیرین به عنوان حامی ورزش شد و افزود: با وجود محدودیت‌های مالی دولت، توان استفاده از اسپانسرها وجود دارد.

ورزش و جوانان از ظرفیت خیرین استان استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌ شب در جلسه شورای عالی ورزش کردستان با حضور مدیران شورا اظهار کرد: با تعامل و استفاده از امکانات نهادها می‌توان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه ورزشی استان گام برداشت.

وی با بیان اینکه هدف جلسه شورای عالی ورزش، استفاده از امکانات ادارات است، گفت: بسیاری از دستگاه‌ها ظرفیت‌هایی دارند که از آنها می‌توان برای پیشبرد ورزش استفاده کرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه جلسات شورای عالی ورزش قرار است هر 6 ماه یک‌بار برگزار شود ابراز امیدواری کرد این جلسات تعدد بیشتری داشته باشد.

وی خواستار بهره‌گیری مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از مجموعه همکاران خود و یا جامعه خیرین استان به عنوان حامی ورزش شد و افزود: با وجود محدودیت‌های مالی دولت توان استفاده از اسپانسرها وجود دارد.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن وزیر ورزش و جوانان این مجموعه بتواند بیش از پیش در خدمت جوانان و علاقه‌مندان به ورزش باشد.

لزوم نگاه یکسان به هیئت‌ها در استفاده از منابع درآمدی

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان با اشاره به تشکیل شورای ورزش در این شهرستان از سال 87 گفت: چندین دوره مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای مختلف ملی در رشته‌های مختلف را تا امروز میزبانی کرده‌ایم.

حامد جولایی با اشاره به وجود زمین‌های بایر در این شهرستان اظهار کرد: قابلیت تجاری‌سازی آنها برای استفاده در ورزش وجود دارد اما مسکن و شهرسازی به کار ایراد می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت در اختیار داشتن واحدهای تجاری با کمبود مالی مواجه نخواهیم شد، اظهار کرد: استخرهایی در سطح استان وجود دارند که تنها در اختیار هیئت شنا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان با طرح این پرسش که چرا باید یک هیئت 200 میلیون تومان درآمد داشته باشد و برخی هیئت‌ها حتی از کسب درآمد یک میلیون تومانی عاجز باشند خواستار تقسیم این منابع در تمامی هیئت‌های سطح استان شد.

جولایی تصریح کرد: اگر این بودجه به شورای ورزش شهرستان و یا اداره ورزش و جوانان برگردد می‌توان کل ورزش را از طریق آن ساماندهی و حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه این کار در مریوان انجام شده است، گفت: همه هیئت‌ها از درآمد کسب‌شده توسط سالن‌ها بهره‌مند می‌شوند و موارد مختلف از جمله هزینه اعزام تیم‌ها از این طریق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/79012/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول