اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چمن کم‌نظیر ورزشگاه المپیک کیش میزبان لیگ برتری‌ها

اردوی تدارکاتی فولاد خوزستان، صبای قم و سپاهان در کیش / استقلال و پرسپولیس شاید

با پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و صبای قم در این جزیره قطعی شده و البته احتمال حضور تیم‌های استقلال یا پرسپولیس نیز وجود دارد.

اردوی تدارکاتی فولاد خوزستان، صبای قم و سپاهان در کیش / استقلال و پرسپولیس شاید

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش؛ در حالی که نماینده فوتبال کیش در جام حذفی ایران با شکستی خفیف مقابل الوند همدان از رویارویی با پرسپولیس تهران باز ماند، به نظر می‌رسد متولیان فوتبال این جزیره این بار در فکر حفظ ترکیب بازیکنان بومی هستند و در همین راستا تمرینات آماده‌سازی فشرده‌ای را زیر نظر مربیان فوتبال کیش انجام می‌دهند.

نائب رئیس هیئت فوتبال کیش عصر امروز در نشستی در همین راستا با اشاره به آمادگی مطلوب بازیکنان منتخب کیش، اظهار داشت: از آنجایی که در مصاف جام حذفی مقابل الوند همدان نمایشی فراتر از حد انتظاری ارائه دادیم و مورد تمجید کارشناسان فوتبال قرار گرفتیم، بر آن شدیم تا با یک برنامه مدون این تیم را حفظ کرده و در قالب منتخب کیش همواره آمادگی روبرو شدن با تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور را داشته باشیم.

غلامرضا جمیلی ادامه داد: پس از بازگشت از همدان و شکست خفیف یک بر صفر مقابل الوند در جلسه‌ای که با رئیس هیئت فوتبال کیش برگزار شد درباره حفظ شاکله اصلی این تیم به اجماع رسیدیم و با گذشت حدود دو ماه تیمی آماده ساخته و پرداخته شده است.

این مسئول ورزشی با اشاره به برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور در جزیره کیش، تأکید کرد: زمین چمن ورزشگاه المپیک پس از یک سال تلاش بی‌وقفه و صرف هزینه‌ای قابل توجه اکنون در وضعیت ایده‌آلی به سر می‌برد و اگر بگویم بعد از استادیوم آزادی بهترین زمین چمن حال حاضر ایران همین چمن شماره یک استادیوم المپیک کیش است، سخنی به گزاف نگفته‌ام.

وی با بیان اینکه خلأ منتخب کیشی قدرتمند همواره احساس شده است، متذکر شد: طی سالیان گذشته هرگاه تیم‌های لیگ برتری مقابل تیم منتخب که البته یک شبه تشکیل می‌شد، قرار می‌گرفتند، نتایج بسیار ناامیدکننده به دست می‌آمد و در واقع نام فوتبال این جزیره زیبا خدشه‌دار می‌شد.

نایب رئیس فوتبال کیش در پایان اذعان داشت: از این پس با تیمی شایسته و در حد نام کیش مقابل تیم‌های لیگ برتری قرار خواهیم گرفت و از آنجایی که نیم فصل لیگ برتر هم آغاز شده و اکثر تیم‌ها در کیش اردو آماده‌سازی خواهند داشت، می‌توان شاهد رقابت‌های آبرومندانه منتخب کیش برابر تیم‌های برتر کشور بود.

انتهای پیام/88003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول