اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی خبر داد

برگزاری برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی باوی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی از برگزاری برنامه‌های هفته کتاب در این کتابخانه خبر داد.

برگزاری برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی باوی

یوسف حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باوی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی برای جذب مراجعان به کتابخانه‌های عمومی برگزاری برنامه‌های قصه‌گویی و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان است تا از همین سنین کودکی با محیط کتابخانه‌ها مانوس شوند.

وی افزود: در شهر ویس در شهرستان باوی، کتابخانه عمومی ملاصدرا به عنوان یک پایگاه فرهنگی برنامه‌های جنبی زیادی را برای عموم مردم منطقه برگزار می‌کند که بسیار مورد استقبال مردم، جوانان و کودکان قرار گرفته و حسب درخواست خانواده‌های کودکان اداره کتابخانه‌های عمومی به صورت مستمر در کتابخانه عمومی ملاصدرا برنامه قصه‌گویی و کتاب‌خوانی اجرا می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی خاطرنشان کرد: این فعالیت به منظور ترویج فرهنگ مطالعه مفید و کتاب و کتابخوانی و جذب مراجعان به کتابخانه‌های عمومی و بهره‌برداری از فضای فرهنگی کتابخانه‌های عمومی در شهر ویس انجام شده که با استقبال بسیار زیاد روبه‌رو شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برنامه‌های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی را برای عموم مردم در نظر گرفته‌ایم که از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی، بازدید مدارس و دانشجویان از کتابخانه‌های عمومی، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری نشست و نقد ادبی و ... بوده که در بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی گسترش همکاری بین مدارس و کتابخانه‌های عمومی را برای ارتقای سطح مطالعه مفید ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بالا رفتن سطح مطالعه و نهادینه شدن این امر بین دانش‌آموزان باعث افزایش سطح علمی و درسی آنان می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول