اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فوریت‌های پزشکی هفتکل:

بارندگی اورژانس هفتکل را به حالت آماده‌باش درآورد

مسئول فوریت‌های پزشکی هفتکل گفت: برای خدمات‌رسانی به مردم، در برابر حوادث احتمالی از بارندگی‌ها اورژانس هفتکل به حالت آماده‌باش درآمده است.

بارندگی اورژانس هفتکل را به حالت آماده‌باش درآورد

غلامعلی شهریاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به علت مشکلات تنفسی به وجود آمده برای شهروندان در برخی شهرهای خوزستان، اورژانس هفتکل آماده‌باش است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا پس از بارندگی‌های اخیر بیماران تنفسی مراجعاتی داشته‌اند گفت: کسانی که به پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند به علت مشکلات تنفسی بارندگی‌های اخیر نبوده است بلکه این مراجعات روند عادی داشته که همیشه هست.

مسئول فوریت‌های پزشکی هفتکل با بیان اینکه مورد خاصی پس از بارندگی‌های اخیر نداشته‌ایم تصریح کرد: با این حال نیز به منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در صورت ایجاد مشکل، تمام پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون تمام داروهای مورد نیاز بیماران تنفسی در داروخانه‌های شهر، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و مرکز درمان بستر مهیا شده و موجود است.

انتهای پیام/72010/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول