اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

کمک ماهانه 13 میلیارد ریال به کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: مردم این استان در راستای کمک به مددجویان زیرپوشش مورد حمایت و نیازمندان، ماهانه مبلغ 13 میلیارد ریال به این نهاد کمک می‌کنند.

کمک ماهانه 13 میلیارد ریال به کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، سید رضا حسینی با اشاره به رشد 38 درصدی کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: در این مدت مردم سخاوتمند استان بالغ بر 109 میلیارد و 258 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب طرح‌های صدقات، ایتام، اطعام، زکات، احسان دانش آموز، برکت، کفارات، فطریه و جشن عاطفه‌ها به این نهاد کمک کردند.

وی ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج و مسکن مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، طرح‌های مشارکت‌های مردمی را بیش از 50 طرح بیان کرد و بیان داشت: مردم سخاوتمند استان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان محل سکونت خود، به منظور آشنایی با این طرح‌ها و تکمیل فرم اعلام همکاری به جمع خیران این نهاد بپیوندند.

حسینی در پایان متذکر شد: شماره حساب جاری 0102102891005 نزد بانک صادرات مرکزی بیرجند برای دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع دوست استان و ادارات تابعه این نهاد در سطح شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی هم استانی‌ها هستند.

انتهای پیام/2248/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول