اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

بیش از 6 هزار مددجو در اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر 6 هزار و 583 خانواده در شهرستان اردبیل از حمایت‌های نهاد انقلابی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

بیش از 6 هزار مددجو در اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی در نشست معاونان و دست‌اندرکاران کمیته امداد در این شهرستان اظهار داشت: ما در طول سال به این خانواده‌ها خدمات متنوع در بخش‌های آموزشی، درمانی،‌ رفاهی و پوشش تحصیلی به فرزندانشان ارائه می‌کنیم که انتظار می‌رود این حمایت‌ها با رضایتمندی مددجویان همراه باشد.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 30 میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل پرداخت شده است.

 

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: طی هشت ماهه‌ سال‌جاری افزون بر 30 میلیارد و 897 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: مستمری پرداختی در اختیار هفت هزار و 308 خانواده‌ تحت حمایت این نهاد مردمی قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه شش هزار و 583 خانواده‌ از حمایت‌های این نهاد انقلابی بهره‌مند هستند، بیان کرد: افزون بر 27 میلیارد و 322 میلیون ریال به حساب سرپرست خانوار آنان واریز شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با اعلام اینکه بالغ بر سه میلیارد و 575 میلیون ریال نیز در قالب مستمری برای خانواده‌های طرح شهید رجایی پرداخت شده است، یادآور شد: این مبلغ برای تعداد 725 خانواده‌‌ تحت پوشش پرداخت شده است.

 

قدیمی با بیان اینکه مستمری ماهانه به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می‌شود، ادامه داد: پرداخت مستمری در راستای جبران بخشی از کاستی‌‌ها و مایحتاج اساسی زندگی مددجویان انجام می‌شود تا برخی از نیازهای اساسی آنان را به حداقل رساند.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار پرداخت مستمری خدمات دیگری نیز برای آنان صورت می‌گیرد، گفت: حمایت‌های رفاهی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و... از دیگر خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت ارائه‌ می‌شود.

 

انتهای پیام/62006/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول