اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی خبر داد

کسری بودجه 128 میلیاردی پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی 128 میلیارد و 551 میلیون ریال کسری بودجه داریم و باید برای آن اعتبار در نظر گرفته شود.

کسری بودجه 128 میلیاردی پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن سه‌شنبه‌شب در سومین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون  16 هزار و 448 انشعاب برق در پروژه های مسکن مهر خراسان جنوبی فروخته شده است.

وی مجموع انشعابات برق مسکن مهر خراسان جنوبی را 30 هزار و 68 عنوان کرد و گفت:71 درصد مسکن مهر خراسان جنوبی از برق برخوردار هستند.

نصب بیش از 13 هزار انشعاب برق در پروژه‌های مسکن مهر

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین  13 هزار و 931 انشعاب نصب شده است و 2 هزار و 517 انشعاب دیگر نیز هنوز نصب نشده است.

ضامن اضافه کرد: در حال حاضر نیز 4 هزار و 887 انشعاب آماده فروش هستند.

وی با بیان این‌که برای برق رسانی به پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی 268 میلیارد و 961 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: تا پایان سال گذشته 109 میلیارد و 867 میلیون ریال برای برق رسانی به این پروژه‌ها هزینه شده است.

30 میلیارد ریال اعتبار برای برق رسانی به مسکن مهر در سال جاری

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اعتبار مصوب و در دست اقدام سال جاری را 30 میلیارد و 543 میلیون ریال دانست و متذکر شد: برای برق رسانی به پروژه‌های مسکن مهر 128 میلیارد و 551 میلیون ریال کسری بودجه داریم و باید برای آن اعتبار در نظر گرفته شود.

ضامن با اشاره به این‌که بزرگترین مشکل برق‌رسانی در بیرجند اتفاق افتاده است، اذعان داشت: وضعیت دیگر شهرستان‌ها خوب است و بعضی از آن‌ها نیز صد درصد برق‌رسانی شده‌اند.

وی با بیان این‌که ناکافی بودن تخصیص اعتبارات یکی از عمده مشکلات ما در این زمینه است، یادآور شد: اگر اختصاص چهار درصدی اعتبارات تملک در سال جاری به صد درصد تبدیل شود تمام مشکلات ما برای برق رسانی حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی عدم تصویب مانده اعتبار مورد نیاز در جلسات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها را یکی دیگر از مشکلات سر راه برق رسانی به پروژه‌های مسکن مهر برشمرد و افزود: در این راستا پیشنهاد می‌شود اعتبارات مسکن مهر به صورت متمرکز و قبل از توزیع شهرستان‌ها مصوب شود.

ضامن با اشاره به این‌که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تمام دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مسکن مهر همکاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سربیشه تنها شهر زیر 25 هزار خانوار است که مسکن مهر آن برق‌رسانی نشده است.

انتهای پیام/69022/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول