اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

تدوین ساختارهای نظارتی در شورای شهر؛ شهرداری شفاف‌سازی کند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شهرداری گذشته نظارت وجود داشته اما این نظارت مطلوب نبوده اما اراده شورای چهارم بر گسترش نظارت در همه ابعاد است.

تدوین ساختارهای نظارتی در شورای شهر؛ شهرداری شفاف‌سازی کند

سیدجلال فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ما باید به سمت یک نظارت مطلوب پیش رویم و همچنین با توجه به اینکه تعداد اعضا به 25 نفر افزایش یافته، تعداد مناطق تحت نظارت شورا نیز کاهش یافته و در نتیجه نظارت نیز گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه ساختارهای نظارتی در حال طراحی است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهرم‌های نظارت، شفافیت است که ما باید به سوی شفافیت در برنامه‌های شهرداری گام برداریم تا امکان نظارت بیشتر شود.

رئیس کمیته هنر و رسانه شورای شهر مشهد بیان داشت: در موضع نظارت هر چقدر نقش نیروی انسانی کمتر شود و سیستم‌های جدید بیشتر حاکم شوند نظارت نیز دقیق‌تر خواهد شد.

رئیس دانشکده خبر مشهد با اشاره به اینکه در شهرداری گذشته هم نظارت اهمیت داشته، خاطرنشان کرد: ما باید به سوی مطلوبیت بیشتر گام برداریم و هر چقدر شفافیت را گسترش دهیم، سیستم‌ها را الکترونیکی کرده و امکان دسترسی مردم را به اطلاعات بیشتر کنیم، می‌توانیم در نهایت نظارت مردم و شورا را افزایش دهیم.

انتهای پیام/2202/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول