اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد

ضرورت شفاف‌سازی آسیب‌های ساخت و ساز غیر‌مجاز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شفاف‌سازی آسیب‌های موجود در ساخت و سازهای غیر‌مجاز در بین مردم و سازندگان اولین قدم در جلوگیری از تخلفات شهرسازی و معماری است.

ضرورت شفاف‌سازی آسیب‌های ساخت و ساز غیر‌مجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در اولین جلسه هم‌اندیشی شهرسازی و معماری در استان اردبیل اظهار داشت: نمای شهر باید از لحاظ روحی و روانی آرام‌بخش باشد و در آن نمادهایی از زیبایی و آرامش به کار برده شود.

وی یادآور شد: طراحی‌های اصولی با در نظر گرفتن اقلیم و نیازهای خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی برگشت‌ناپذیر با مشورت مهندسان این حوزه می‌تواند تا حد زیادی مشکلات موجود در بخش شهرسازی و معماری را رفع کند.

این مسئول شفاف‌سازی آسیب‌های موجود در بین مردم و سازندگان را اولین قدم در جلوگیری از تخلفات شهرسازی و معماری برشمرد و افزود: تعیین مصالح ویژه با اقلیم منطقه، اصلاح الگوهای نمای شهری، تامین پارکینگ‌های عمومی شهری و ایجاد سامانه انتخاب استادکار ماهر از جمله مواردی است که می‌تواند راهگشای مشکلات موجود باشد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این جلسه با هدف بررسی راهکارهای جلوگیری از تخلفات شهرسازی و معماری، با حضور کارشناسان شهرسازی و معماری و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مدیران و مسئولان دستگاه‌های ذیربط تشکیل شد.

در این جلسه مسائل، مشکلات و راهکارهای مربوط به کاهش تخلفات شهرسازی به مدت سه ساعت مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسات تا حصول نتیجه تداوم یابد.

انتهای پیام/62007/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول