اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

بعد از هشت سال هنوز استخر سرپوشیده پارس‌آباد ناتمام است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت هشت سال از آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده پارس‌آباد این پروژه ناقص و ناتمام مانده است.

بعد از هشت سال هنوز استخر سرپوشیده پارس‌آباد ناتمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند عصر امروز در بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: پروژه استخر سرپوشیده شنای شهرستان پارس‌آباد با حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی افزود: تاکنون برای این طرح مهم حدود 10 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و علاوه بر این چهار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام و تکمیل آن نیاز است.

برومند در ادامه سخنان خود تصریح کرد: عملیات اجرایی این استخر در سال 84 شروع شده که به دلیل ناکافی بودن اعتبارات تخصیصی این طرح به کندی پیش می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه این طرح ورزشی در زیربنای سه هزار متر مربع احداث می‌شود، اضافه کرد: ابنیه و مراحل ساختمانی این استخر به پایان رسیده و در مرحله نصب تجهیزات و تأسیسات قرار دارد که در صورت تخصیص اعتبار لازم و تأمین به موقع آن شاهد شتاب گرفتن عملیات اجرایی این پروژه می‌شویم.

وی با اشاره به اهمیت احداث استخر استاندارد برای منطقه، از وزارت ورزش و جوانان خواست تکمیل و راه‌اندازی استخر شنای پارس‌آباد را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه سال آینده نیز دولت با اولویتی که به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت 80 درصد به بالا داده بعید به نظر می‌رسد پروژه‌هایی نظیر استخر سرپوشیده و سالن‌های ورزشی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

برومند در ادامه یادآور شد:‌ ما در مجلس تلاش می‌کنیم تا منابع ویژه‌ای را برای پروژه‌هایی با پیشرفت بالای 50 درصد در نظر بگیریم و در صورت امکان مکانیزمی را در تصویب بودجه در نظر می‌گیریم تا چنین پروژه‌هایی نیز از قافله پیشرفت و تکمیل باز نمانند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد نیز گفت: پارس‌آباد با حدود 200 هزار نفر جمعیت در حال حاضر تنها یک استخر سرپوشیده دارد که جوابگوی انبوه مراجعه‌کنندگان و علاقمندان به ورزش شنا نیست لذا کمبود استخر شنا در این منطقه مرزی کاملاً محسوس است.

مروت مهرآور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: علاوه بر این استخر شنا، آموزش و پرورش منطقه نیز استخر سرپوشیده دیگری را در دست احداث دارد که با تکمیل و بهره‌برداری از این دو پروژه نارسایی‌های موجود در این زمینه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول