اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم:

هم‌قسم شده‌ایم نظارت بر ساخت و سازها را بیشتر کنیم

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم گفت: در شورای چهارم با شهرداری هم‌قسم شده‌ایم که نظارت مستمر بر ساخت و سازها را بیشتر کنیم تا با این پیشگیری صدمات کمتری در حوادث احتمالی داشته باشیم.

هم‌قسم شده‌ایم نظارت بر ساخت و سازها را بیشتر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان در سی و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بزرگترین بحران ما در حوادث، مدیریت است، اظهار داشت: متاسفانه در حوادث، یک فرمانده واحد بحران نداریم و عادت نکردیم همه از یک نفر تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و ... هر کدام تابع مافوق خود هستند، تصریح کرد: ضعف مدیریت واحد معمولاً در همه‌ی حوادث و بحران‌ها مشهود است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: باید کارگاه‌های آموزشی بگذاریم و تمرین کنیم که در حوادث یک نفر فرمانده شود و مابقی از فرمانده تبعیت کنند.

وی همچنین با اشاره به آتش‌سوزی‌های صورت گرفته در حوادث جاده‌ای بر لزوم مجهز شدن پایگاه‌های امدادی هلال احمر در جاده‌ها به تجهیزات آتش‌نشانی تاکید کرد.

مصطفی سعادت‌‌طلب رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با بیان اینکه بزرگترین بحرانی که می‌توانیم در پیش داشته باشیم زلزله است، خاطرنشان کرد: در شورای چهارم با شهرداری هم‌قسم شده‌ایم که نظارت مستمر بر ساخت و سازها را بیشتر کنیم تا با این پیشگیری صدمات کمتری در حوادث احتمالی داشته باشیم.

سید مهدی مقیمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین آسیب را در حوادث روستاها می‌بینند، تصریح کرد: بناهای روستایی هنوز استحکام لازم را ندارند بنابراین تشکیل کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای روستاییان ضرورت دارد.

انتهای پیام/78010/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول