اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره‌‌کل انتقال خون خراسان رضوی

پایگاه فعال اهدای خون مشهد در ایام پایانی ماه صفر اعلام شد

اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی پایگاه فعال اهدای خون مشهد را در ایام سوگواری آخر ماه صفر اعلام کرد.

پایگاه فعال اهدای خون مشهد در ایام پایانی ماه صفر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون استان خراسان رضوی، در این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری آخر ماه صفر، آمده است: در حال حاضر با همت و درایت داوطلبان ایثارگر که با مراجعه مستمر خویش در طول ایام سال به پایگاه‌ها، خون خویش را اهدا می‌کنند، ذخایر خونی استان قابل قبول است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با این حال نیاز به خون همیشه وجود دارد و برای حفظ ذخایر خونی استان لازم است تا داوطلبان واجد شرایط به صورت روزمره و مستمر به پایگاه‌های اهدای خون در طول ایام مختلف سال مراجعه کرده و اهدای خون را منوط به مناسبت‌ها و موقعیت‌های خاص نکنند.

این اطلاعیه ادامه می‌دهد: نظر به شرایط یاد شده و ضرورت مدیریت بهینه منابع محدود موجود، پایگاه فعال اهدای خون در مورخ سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال جاری مصادف با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسین مجتبی (ع) و نیز در مورخ پنجشنبه 12 دی‌ماه سال جاری مصادف با شهادت حضرت ثامن الحجج (ع) پایگاه اهدای خون امام‌ رضا (ع) واقع در میدان شریعتی، ابتدای خیابان دانشگاه اعلام می‌شود.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: پایگاه امام‌ رضا (ع) در ایام یاد شده در دو شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و عصر از ساعت 14.30 دقیقه الی 18.30 دقیقه پذیرای داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

این اطلاعیه خاطرنشان می‌کند: همچنین در مورخ چهارشنبه 11 دی‌ماه سال جاری در صورت اعلام تعطیلی از سوی مراجع رسمی، پایگاه امام‌ رضا (ع) در ساعات یاد شده در این روز هم آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

در این اطلاعیه از داوطلبان اهدای خون درخواست شده تا در زمان مراجعه، کارت ملی خویش را به همراه داشته باشند.

اداره‌کل انتقال خون استان خراسان رضوی با یادآوری احتمال تغییرات جوی، کاهش دمای هوا و ضرورت استمرار و افزایش مراجعه داوطلبان واجد شرایط در روزهای آتی به پایگاه‌ها، از همه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) دعوت کرد تا اهدای خون را در روزهای منتهی به سال جاری در برنامه روزمره خویش لحاظ کنند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول