اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج خبر داد

ساخت و ساز بدون مجوز 80 واحد مسکونی در غرب خورموج

شهردار خورموج گفت: بیش از 80 منزل مسکونی بدون مجوز در غرب خورموج احداث شده که همین امر مشکلاتی را برای خدمات‌رسانی ایجاد خواهد کرد.

ساخت و ساز بدون مجوز 80 واحد مسکونی در غرب خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد شیخیانی صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان دشتی گفت: تمثال مبارک شهدای شهرستان دشتی در بلوار بسیج خورموج در حال نصب است و از اداره برق که در این زمینه با شهرداری همکاری داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

شهردار خورموج افزود: سه اکیپ برای ترمیم خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر فعالیت می‌کنند و انتظار داریم که شرکت گاز حفاری‌ها را در اسرع وقت انجام دهند تا ترمیم آسفالت آنها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برنامه شهرداری خورموج هدایت مهمانان نوروزی به طرف بنگه و مکان‌های تفریحی و تاریخی شهرستان است.

شیخیانی خاطرنشان کرد: نصب چادر در ورودی شهر و استقبال از مهمانان نوروزی در شان مردم شهرستان دشتی نیست و به همین منظور کمپینگ ویژه مهمانان نوروزی در ورودی شهر خورموج دایر خواهیم کرد و از مهمانان نوروزی با آغوش باز پذیرایی می‌کنیم.

شهردار خورموج گفت: سال گذشته توسط اداره گاز حفاری در خیابان شهید مطهری صورت گرفته و ترمیم آن توسط شهرداری انجام شده که متاسفانه 17 نقطه آن نشست کرده است چون کار با عجله انجام گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر اختلافی بین شهرداری و اداره گاز وجود ندارد و مشکل این است که اداره گاز اعتبار ندارد و اعتباری که داشته کار را انجام داده است.

شیخیانی افزود: در گذشته سه درصد هزینه‌های آب، برق و مخابرات به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شد و بعد از قانون مالیات بر ارزش افزوده این عوارض بیشتر شده و دیگر این مبالغ به حساب شهرداری‌ها واریز نمی‌شود.

شیخیانی خاطرنشان کرد: تعدادی پلاک زمین در محله حاتم و غرب شهر خورموج بدون مجوز ساخت و ساز شده و زمین‌های دولتی را تصرف و ساختمان در آنها احداث کرده‌اند.

وی یادآور شد: بیش از 80 منزل مسکونی بدون مجوز در این منطقه احداث شده که همین امر مشکلاتی را برای خدمات‌رسانی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/66001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول