اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

راه‌اندازی کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی در اهواز

کتابخانه عمومی شهید سیدمرتضی شفیعی به مناسبت دهه فجر در کلانشهر اهواز راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولان استانی کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی در اهواز راه‌اندازی خواهد شد.

کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی در منطقه امانیه خیابان شهید مدرس قرار دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی می‌شود.

این کتابخانه دارای 2 هزار و 74 متر مربع مساحت است و بخش‌های مخزن، امانت، سالن مطالعه، نشریات و بخش تخصصی اهل‌البیت (ع) را در خود دارد.

این کتابخانه 670 متر مربع زیربنا دارد و 12 هزار جلد کتاب تخصصی با موضوع اهل‌البیت (ع) را در خود جای داده است.

کتابخانه عمومی سیدمرتضی شفیعی شهرستان اهواز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد اعتبار از اعتبارات تملک دارایی استان تعمیر و تجهیز شد و قرار است امروز همزمان با دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی به عنوان فرزند دوم آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است که در سال 1346 در اهواز دیده به جهان گشود.

این شهید اهوازی که طلبه علوم دینی حوزه‌های علمیه اهواز و قم بوده است در سن 19 سالگی در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل آمد و پس از 15 سال پیکر مطهرش به اهواز منتقل شد.

پیکر شهید شفیعی در سال چهارم خرداد ماه سال 1380 پس از تشییع، در مقبره خانوادگی، در جوار بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی آرام گرفت.

انتهای پیام/7201/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول