اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد

عضویت 45 هزار نفر در کتابخانه‌های آذربایجان غربی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: در کتابخانه‌های ثابت و سیار آذربایجان غربی 45 هزار و 520 نفر عضو هستند.

عضویت 45 هزار نفر در کتابخانه‌های آذربایجان غربی

فریدون سید مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ارومیه، اظهار داشت: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم سازی زمینه رشد فکری کودکان و نوجوانان متناسب با محدوده سنی آنهاست.

وی افزود: تعداد اعضای کانون در مجموع مراکز ثابت و سیار 45 هزار و 523 نفر است که 12 هزار و 980 نفر عضو اعضای کتابخانه‌های سیار و مابقی اعضا کتابخانه‌های ثابت هستند.

سید مصطفوی تصریح کرد: هزینه‌ عضویت در کانون با توجه به توان و شرایط مالی مناطق و شهرستان‌های مختلف در سه سطح تعریف شده است.

وی با اشاره به تفاوت هزینه دریافتی از اعضای در قبال عضویت، خاطرنشان کرد: هزینه‌های تعریف شده در مناطق مختلف متفاوت بوده و این هزینه به صورت یک‌ساله از کودکان و نوجوانان دریافت می‌شود.

سید مصطفوی اذعان داشت: کانون با داشتن نمایشگاه و فروشگاه‌های دائمی عرضه‌ محصولات فرهنگی در تمام مراکز خود کتاب و سرگرمی‌های سازنده و اسباب‌بازی‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/61007/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول