اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اعلام کرد

تحقق ساخت کتابخانه مرکزی نیر در گروی مشارکت خیرین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: ساخت کتابخانه مرکزی نیر در صورت مشارکت نیکوکاران و خیرین تحقق می‌یابد.

تحقق ساخت کتابخانه مرکزی نیر در گروی مشارکت خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیر اظهار داشت: پرداخت به موقع و کامل 0.5 درصد سهم کتابخانه‌های عمومی از وظایف قانونی شهرداران است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به علت تعداد کم صنایع تولیدی و صنعتی بزرگ در مناطق و همچنین عدم وجود درآمد مستمر و دائم در شهرداری‌های استان 0.5 درصد پرداختی به کتابخانه‌ها نیز در حد ناچیز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یادآور شد: این پرداخت ناچیز در کنار کم‌توجهی برخی شهرداران در خصوص پرداخت کامل و به موقع 0.5 درصد سهم شهرداری‌ها موجب شده است تا توان مالی لازم برای تجهیز کتابخانه‌ها و توسعه فعالیت‌های آنها دچار افت شود.

فرهمندامین گفت: با توجه به لزوم توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای و جایگاه کتاب و مطالعه در توسعه فرهنگی نیازمند مشارکت جدی خیرین در ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی هستیم.

این مسئول مشارکت خیرین را سرمایه‌گذاری برای تربیت نسل فرهنگ محور و آگاه دانست و افزود: نتیجه مشارکت خیرین داشتن فرزندانی آگاه و فرهیخته و جامعه‌ای توسعه یافته‌تر خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در پایان سخنان خود ساخت کتابخانه مرکزی نیر را در صورت مشارکت نیکوکاران قابل تحقق دانست و بیان داشت: این کتابخانه می‌تواند قطب فرهنگی منطقه نیر و کورائیم و افتخاری برای شهروندان آن باشد.

انتهای پیام/62005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول