اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر علوم

پورفیضی نماینده وزارت علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز شد

در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمدعلی حسین‌پورفیضی، استاد دانشگاه تبریز به عنوان نماینده وزارت در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز منصوب شد.

پورفیضی نماینده وزارت علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بخشی از حکم وزیر علوم آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در آموزش عالی به استناد ماده 4 آیین نامه تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان و بر اساس پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان نماینده این وزارتخانه در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز منصوب می‌شوید.

در بخش دیگر این حکم تصریح شده؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و مساعدت ریاست دانشگاه و همفکری سایر همکاران با حضور مستمر و مؤثر در جلسات هیئت نظارت در تلاش برای ایجاد مشارکت فعال دانشجویان و تقویت فضای پرنشاط در دانشگاه و  برقراری ارتباط سازنده با تشکلهای اسلامی موفق باشید.

بر اساس این گزارش، محمدعلی حسین پورفیضی دارای مدرک دکتری در رشته رادیوبیولوژی از دانشگاه کاردیف انگلستان است و ترجمه و تالیف 9 عنوان کتاب، چاپ 87  مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه 122 مقاله در سمینارها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، راهنمایی و مشاوره 81 پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و اجرای 35  طرح پژوهشی را در کارنامه دارد.

ریاست دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی، ریاست دانشکده علوم و رئیس پارک علمی تحقیقاتی استان آذربایجان‌شرقی از دیگر سمت‌های اجرایی این استاد دانشگاه تبریز است.

انتهای پیام/60001/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول