اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در اسدآباد

اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در اسدآباد انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز شهرستان اسدآباد با تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز اعضای هیئت مدیره خود را انتخاب کرد که در این میان 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل معرفی شدند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در انجمن خیرین کتابخانه‌ساز اسدآباد با بیان اینکه در دین اسلام به کتاب و کتابخوانی تأکید فراوان شده، اظهار داشت: در دین مبین اسلام به امر مطالعه و خواندن توجه خاصی شده است.

مهدی مرادیان‌تمجید با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد چهارمین انجمن کتابخانه‌های استان را تشکیل داده، تصریح کرد: در این انجمن 20 نفر از افراد خیر و نیکوکار شهرستان در امر کتابخانه‌سازی، تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اساسنامه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز گفت: اعضای این انجمن با تشکیل جلسات مختلف نسبت به امور کتابخانه در ساخت و ساز، اهدای زمین، تجهیز و تعمیر کتابخانه مشارکت خواهند داشت.

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد مهم‌ترین عامل موفقیت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز را محوریت خیرین در اجرای برنامه خواند و گفت: تلاش انجمن خیرین کتابخانه‌ساز نیز تأسی و الگوگیری از این شیوه مدیریت صحیح خواهد بود. در شهرستان اسدآباد چهار باب کتابخانه با عضویت بیش از 2 هزار نفر فعالیت دارند.

در ادامه این جلسه از بین خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان سیدعلی سجادی، محمدنبی عباس‌قهرمانی، حبیب‌الله نامداری، عبدالله طیوری‌خواه، کریم یار احمدی کرم‌علی اسدی و شیخ‌علی قنبری سید علی سجادی و هدایت عسگری به عنوان اعضای اصلی و عبدالصمد عظیمی و مهدی مرادیان‌تمجید به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

همچنین آقایان هدایت عسگری و قلیجی به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

در انجمن خیرین کتابخانه‌ساز 20 نفر عضو و چهار نفر از اعضای هیئت مؤسس شدند.

انتهای پیام/89008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول