اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان خبر داد

همدان سومین استان برگزار کننده همایش خیرین کتابخانه‌ساز

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان گفت: در 31 استان کشور، همدان سومین استانی است که این همایش را با شعار «کتاب یار مهربان» برگزار می‌کند.

همدان سومین استان برگزار کننده همایش خیرین کتابخانه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود میدانچی ظهر امروز در برنامه رونمایی از پوستر همایش خیرین کتابخانه‌ساز اظهار داشت: انجمن خیرین در استان کار خود را با هفت عضو اصلی، دو بازرس و دو عضو علی‌البدل آغاز کرد.

وی افزود: در حال حاضر 84 کتابخانه در استان فعالیت دارد که 72 کتابخانه نهادی، 11 کتابخانه به صورت مشارکتی و یک باب نیز به صورت مستقل و 18 ایستگاه مطالعه وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان یکی از اقدامات انجمن خیرین‌ کتابخانه‌ساز را ترول کتاب دانست و گفت: این طرح در بیمارستان بعثت همدان اتفاق افتاده و مورد استقبال دیگر بیمارستان‌های همدان قرار گرفته است.

این مسئول گفت: یکی دیگر از اقدامات این انجمن، کارت کودک است که این طرح با خانواده‌هایی که به تازگی فرزندشان متولد شده، در ارتباط است.

میدانچی ادامه داد: انجمن با ارسال تبریک و سپس اهدای کتاب از ابتدا زمینه انس کودک و والدین ر ا با کتاب و مطالعه فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در 31 استان کشور، استان همدان سومین استانی است که این همایش را برگزار می‌کند و شعار این جشنواره «کتاب یار مهربان» است.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان در پایان سخنان خود گفت: انجمن در نظر دارد کتاب را در اختیار صنوفی قرار دهد که مشتریان آن حتی برای پنج دقیقه منتظر می‌ماند.

در ادامه جلسه یکی از اعضای فعال این انجمن متذکر شد: توسعه کشور از نظر فرهنگی اجتماعی نیاز به آگاهی دارد.

مرتضی اسکندری با اشاره به این موضوع که سرانه مطالعه در کشور و استان پایین است، اذعان داشت: استان همدان نیازمند کتاب و کتابخانه بیشتر است تا با اقدامات لازم ارتقا یابد.

انتهای پیام/89029/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول