اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در اهر

مهاجرت در شهرستان اهر متوقف و معکوس شده است

فرماندار اهر از اجرای بیش از 50 طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی در منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها مهاجرت به شهرهای بزرگ در مناطق روستایی شهرستان اهر از رونق افتاده است.

مهاجرت در شهرستان اهر متوقف و معکوس شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی امشب در آیین بهره‌برداری از مجتمع تولیدی خدماتی، صادراتی در شهرک صنعتی اهر از بهره‌مندی این شهرستان از چهار سردخانه با ظرفیت 40 هزار تن در شهرستان اهر خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این واحدها تمام میوه‌های سردرختی منطقه که بیش از این در سردخانه‌های استان اردبیل و تبریز نگهداری می‌شود و هزینه گزافی را برای باغداران تحمیل می‌کرد هم‌اکنون با صرف هزینه‌ای کمتر در این شهرستان نگهداری می‌شود.

وی از اجرای بیش از 50 طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی در منطقه خبر داد و افزود: با اجرای این طرح‌ها مهاجرت به شهرهای بزرگ در مناطق روستایی از رونق افتاده و مهاجرت برای این شهرستان معکوس شده است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر با اشاره به موقعیت ویژه منطقه در بخش گردشگری، معدن و کشاورزی اتصال این منطقه را به منطقه آزاد و استفاده از تسهیلات و تمهیدات این مناطق ضروری برشمرد و خواستار حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی و استفاده در تحقق این امر شد.

فرماندار اهر همچنین شهرک صنعتی اهر را ظرفیت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران به این منطقه عنوان کرد و افزود: تمام زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی اهر برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

انتهای پیام/60001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول