اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کتاب «مروری بر جغرافیای تاریخی» در کتابخانه آوج نقد و بررسی شد

نشست نقد و بررسی کتاب «مروری بر جغرافیای تاریخی» نوشته محسن الویری با حضور مسئولان شهرستان آوج در کتابخانه پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد.

کتاب «مروری بر جغرافیای تاریخی» در کتابخانه آوج نقد و بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آوج، نشست نقد و بررسی کتاب «مروری بر جغرافیای تاریخی» نوشته محسن الویری شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان آوج در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سیدضیاالدین هاشمی امام جمعه، گروسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مجتبی فنایی مقدم رئیس اداره میراث فرهنگی، یوسف نیک‌انجام رئیس اداره ارشاد اسلامی و مسعود افتخاری رئیس دانشگاه پیام نور، نقی هاشمی استاد دانشگاه و تعدادی از معلمان و نویسندگان آوج حضور داشتند.

در این جلسه همچنین تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان آوج نیز حضور داشتند که جلسه مورد استقبال آنها قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه سیدضیاالدین هاشمی امام جمعه آوج به بیان اهمیت نقد تاریخی و اهمیت پرداختن به گذشته و گذشتگان و درس گرفتن از آنها پرداخت و احادیثی را در این زمینه بیان کرد و یادآور شد: این نشست اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای دانش ادبی مردم شهرستان آوج است.

در ادامه جلسه منتقدان کتاب به بیان مطالب خود پرداختند.

نقی هاشمی استاد دانشگاه به تعریف نقد، انواع آن و هدف از نقد کردن پرداخته و کتاب مروری بر جغرافیای تاریخی آوه را معرفی کرد. اشاره به وجه تسمیه‌های بیان شده در کتاب و تصاویر درج شده در کتاب و نقد آن و نشان دادن و معرفی کردن منابع مربوط، از دیگر صحبت‌های هاشمی در این جلسه بود.

پخش بروشور درباره کتاب و نویسنده آن و صحبت‌های دیگر اساتید و نویسندگان در این جلسه و سئوالات دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

کتابخانه پیامبر اعظم(ص) آوج از سال 1366 راه‌اندازی شده که هم‌اکنون ابراهیم افتخاری مسئولیت این کتابخانه را برعهده دارد و مهدی افتخاری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آوج است.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول