اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کردستان در امور بانوان عنوان کرد

اعتمادسازی پایه اساسی جلوگیری از مهاجرت ایرانیان

مشاور استاندار کردستان در امور بانوان گفت: اعتمادسازی پایه اساسی جلوگیری از مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور است.

اعتمادسازی پایه اساسی جلوگیری از مهاجرت ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی در جلسه کمیته فرهنگی و رسانه‌ای شورای ایرانیان خارج از کشور که پیش از ظهر امروز در صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با مسائل فرهنگی می‌توانیم با استان‌های همسایه تعامل بیشتری داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به گسترش ارتباطات فرهنگی کردستان با کشورهای خارج و استان‌های ایران، گفت: لازم است با سایر کشورها خصوصا عراق نیز جلساتی در ارتباط با مراودات فرهنگی تشکیل داد.

مشاور استاندار کردستان در امور بانوان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگی بودن کردستان، خاطرنشان کرد: نیاز است در این خصوص بیشترین اقدامات صورت بگیرد.

وی افزود: در خصوص جلوگیری از مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور اعتمادسازی پایه اساسی و اولین شرط پیشرفت در این موضوع است.

به گفته نصرصادقی، اگر نتوانیم اعتمادسازی کنیم این گونه جلسات فقط در حد جلسه و حرف مانده و عملی نخواهد شد. با توجه به اینکه ایرانیان در هر جای دنیا که باشند همواره عاشق ایران خواهند بود، می‌توان با افزایش حساسیت در آن‌ها در ارتباط با سرزمین مادریشان، بسترهای مناسب برای بازگشتشان به ایران را فراهم کرد.

مشاور استاندار کردستان در امور بانوان تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در ایران فراهم شود و ظرفیت‌ها به خوبی شناسایی شوند.

به گفته وی، لازم است در این خصوص قدم‌های بلندتری برداشته شود تا روز به روز شاهد کاهش مهاجرت ایرانیان خصوصا کردستانی‌ها به کشورهای دیگر شویم.

مشاور استاندار کردستان در امور بانوان در پایان اذعان کرد: با همفکری و هم‌افزایی می‌توان با ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی، از مهاجرت کردستانی‌‌‌‌ها به خارج از کشور جلوگیری کرد.

انتهای پیام/79019/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول