اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار فرمانده بسیج حضرت خدیجه سمنان با همسران و مادران شهدا

صبح امروز فرمانده بسیج حضرت خدیجه سمنان به‌منظور تکریم همسران و مادران شهدا با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده بسیج حضرت خدیجه سمنان با همسران و مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرمانده بسیج حضرت خدیجه (س) سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید علی‏رضا فیض با هدف تکریم همسران و مادران شهدا گفت: تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی باید همواره مورد اهتمام باشد.

عفت دیابی، هدف از انجام این امر خداپسندانه را تکریم مادران معظم شهدا دانست و خاطر نشان کرد: این مادران با پیروی از حضرت ام‌البنین (س) که چهار فرزند دلبند و رشیدش را تقدیم امام حسین(ع) و اسلام کرد، از احساس مادرانه خود و جان فرزندانشان گذشتند و آنان را تقدیم خدای بزرگ کردند.

فرمانده بسیج حضرت خدیجه (س) سمنان گفت: نباید خانواده‌های این شهدای بزرگوار را فراموش کنیم؛ چرا که آن‌ها گل‌های سرسبد مملکت ما هستند و وجودشان پر از برکت است.

دیابی ادامه داد: حضرت ام‏البنین (س) برای همیشه الگو و اسوه مادران شهدا قرار گرفت، ایشان با وجود علاقه فراوان به فرزندانش در همه حال ابتدا جویای احوال امام حسین (ع) بود و همیشه این جمله را بیان می‌داشت که همه فرزندان من فدایی حسین (ع) هستند.

وی اظهار داشت: همان‏طور که مقام معظم رهبری فرمودند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، دیدار با این عزیزان نیز از وظایف اولیه ما بوده و اجر آن کم‌تر از شهادت نیست.

فرمانده بسیج حضرت خدیجه (س) سمنان گفت: ما باید این امر و سیرت شهدا را به نسل‏های آینده منتقل کنیم تا ذره‏ای وظیفه خود را در قبال شهدا انجام داده باشیم.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول