اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

اقتدار امروز نظام ‌مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران ‌است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتدار امروز نظام ‌مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران ‌است.

اقتدار امروز نظام ‌مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی اصغر جمشیدنژاد عصر امروز در دیدار رئیس جمهور ‌با ایثارگران و نخبگان سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر روحانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز مردم سیستان و بلوچستان خرسند و خوشحال هستند که خبر آزاد شدن مرزبانان ایرانی را در چند روز گذشته شنیدند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: لب‌های تشنه کویر با روان شدن آب هیرمند بر هامون امید را در دل مردم منطقه زنده کرده است.

این مسئول اذعان داشت:  حضور رئیس جمهور را در ابتدای سال‌جاری به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم سخنرانی امروز ایشان و تمامی اتفاقاتی که قرار است برای این استان در آینده بیفتد نور امید را در دل مردم روشن کند.

جمشید‌نژاد ضمن قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران گفت‌: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران ‌است.

تا دقایقی دیگر رئیس جمهور نیز در این جلسه به سخنرانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/75005/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول