اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

مدیون خون شهدای هسته‌ای هستیم

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و همچنین شهدای هسته‌ای هستیم تأکید کرد: شهدای هسته‌ای در عرصه دفاع از نظام با صلابت حضور یافتند و با علم خود به دفاع از انقلاب پرداختند.

مدیون خون شهدای هسته‌ای هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای هسته‌ای که در امامزاده ابراهیم قم برگزار شد با اشاره به اینکه شهدای هسته‌ای با اوج اخلاص در قله‌های علمی کشور ایستادند اظهار کرد: شهدای هسته‌ای در عرصه‌ علم و فناوری گوی سبقت را از دیگران ربودند و در عرصه ایثارگری هم با اهدای خون خود جاودانه شدند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و همچنین شهدای هسته‌ای هستیم تاکید کرد: شهدای هسته‌ای در عرصه دفاع از نظام با صلابت حضور یافتند و با علم خود به دفاع از انقلاب پرداختند.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه شهدایی همچون حسین فهمیده و احمدی روشن برای آزادگان الگو هستند تاکید کرد: امام راحل از دانش آموز شهید حسین فهمیده به عنوان رهبر یاد کردند چراکه ایشان ایستادگی و شجاعت را به جهانیان آموخت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود برنامه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی برای دیکته کردن مطلق خود به دنیا را بر هم زد گفت: در آن زمان جامعه بشری باور کرده بود که دیگر نمی‌توان در برابر جبهه کفر ایستادگی کرد ولی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی این دیدگاه را تغییر داد.

مهدوی نژاد ادامه داد: دشمنان در دوران اول پیروزی انقلاب همواره علیه نظام و انقلاب توطئه چینی می‌کردند ولی امام راحل با صلابت در برابر همه توطئه‌ها ایستاد و امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و به دنیا صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان لحظه‌ای از تلاش برای تغییر مسیر انقلاب غافل نشده‌اند، بیان داشت: به برکت خط ولایت و فقاهت مردم ما در مسیر مستقیم الهی در حرکت هستند و تلاش دشمنان نیز به نتیجه‌ای نرسیده است.

انتهای پیام/2258/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول