اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت امیر سیاری از شهدای آرمیده در خلیج فارس

خلیج فارس با خون شهدای نیروی دریایی نیلگون شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مقابله ناوشکن سهند، سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن با آمریکا اشاره کرد و گفت: خلیج فارس با خون شهدای نیروی دریایی نیلگون شده است.

خلیج فارس با خون شهدای نیروی دریایی نیلگون شد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جانفشانی کارکنان نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس و رویایی با استکبار جهانی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ضمن درگیری با دشمن بعثی با آمریکا مقابله مستقیم کرد.

وی به شهادت کارکنان نیروی دریایی در مقابله با دشمنان اشاره کرد و افزود: بعضی از کارکنان همراه با ناو در عمق دریا جا گرفتند.

سیاری با بیان اینکه عملیات غرورآفرین مروارید در ابتدای جنگ پیروزی بزرگی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: ناو موشک‌انداز پیکان محور عملیات مذکور بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: هنگام اصابت موشک به ناو پیکان تعدادی از کارکنان داخل اتاق‌های عملیات، مخابرات و مهمات بودند و همراه ناو به اعماق دریا رفتند.

وی با اشاره به مقابله ناوشکن سهند، سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن با استکبار جهانی در 29 فروردین سال 67، تصریح کرد: ناوشکن سهند مردانه در مقابل دشمن ایستاد و تعدادی از کارکنان همراه با ناوشکن به کف دریا رفتند و اینکه عنوان می‌کنیم آب‌های نیلگون خلیج فارس، این آب‌ها با خون سرخ شهدا نیلگون شده است.

سیاری آب‌های خلیج فارس را مقدس خواند و بیان کرد: شهدای جاویدالاثر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اعماق خلیج فارس در ناوهای خود آرمیده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو، اظهار کرد: شهدا افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و ادامه راه آنها افتخار است.

وی با تاکید براینکه موفقیت‌های امروز به برکت خون شهدا کسب شده است، بیان کرد: ثبات، امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از دیگر کشورها تفاوت دارد و قابل مقایسه نیست.

سیاری آرامش، سرافرازی، بالندگی و موفقیت ملت ایران را حاصل مقاومت شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و تصریح کرد: افتخارهای کشور با مقاومت رزمندگان زیر فرمان با صلابت مقام معظم رهبری کسب شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: پیروزی در مقابل دشمنان با ادامه راه شهدا در مسیر مقاومت و ایستادگی کسب می‌شود.

انتهای پیام/84001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول