اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع روسیه:

حضور نیروهای ویژه روسیه در شرق اوکراین یک وهم است

وزیر دفاع روسیه در واکنش به ادعای مقامات کی‌یف در مورد دست داشتن نیروهای ویژه روسی در ناآرامی‌های شرق اوکراین گفت: آنها باید بجای یافتن رد پای روسیه، از «جدایی طلب» خواندن مردم دست برداشته و درصدد آغاز گفت‌وگوهای ملی باشند.

حضور نیروهای ویژه روسیه در شرق اوکراین یک وهم است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ژنرال ارتش"سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه امروز پنج شنبه اعلام کرد که ادعای مقامات کی‌یف در مورد دست داشتن نیروهای ویژه روسی در حوادث شرق اوکراین یک "وهم و خیال" بوده و پایه و اساس ندارد.

بدین ترتیب وی ادعای رئیس شورای امنیت ملی اوکراین در مورد اینکه "نیروهای ویژه روسیه در ناآرامی‌های شرق و جنوب دست دارند" را تکذیب کرد.

وزیر دفاع روسیه افزود: «در مورد ادعای حضور نیروهای ویژه روسی در خاک اوکراین فقط یک چیز می‌گویم و آن اینکه، بسیار سخت است گربه سیاه را در اتاقی تاریک پیدا کرد، بخصوص وقتی که اصلا آنجا نباشد، چه رسد وقتی که این گربه باهوش، شجاع و تیز باشد.»

شایگو افزود: بجای تلاش برای یافتن رد پای روسیه در بحران اوکراین، مقامات کی‌یف باید دست از نامیدن مردم مناطق شرقی کشور به «جدایی طلب» و یا «تروریست» برداشته و در فکر آغاز گفت‌وگوهای ملی با مشارکت همه مناطق برای حل و فصل مشکلات باشند.

انتهای پیام/ف.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول